پائین آمدن مکان ایالات متحده در رتبه بندی های بین المللی

© Flickr / jnn1776پائین آمدن مکان ایالات متحده در رتبه بندی های بین المللی
پائین آمدن مکان ایالات متحده در رتبه بندی های بین المللی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی The Time می نویسد سیاستمداران آمریکایی به این نکته توجه نشان نمی دهند که مکان ایالات متحده در رتبه بندی های بین المللی دارد هر چه بیشتر پائین می آید.

این نشریه ضمن تفسیر نتایج تحقیقات دو دانشمند آمریکایی خاطرنشان می سازد که ایالات متحده در زمینه های گوناگون "در حال افول و زوال" است.
در مقاله منتشره در نشریه آمریکایی The Time گفته می شود:" ایالات متحده از لحاظ تعداد کودکانی که در آن سوی مرز فقر قرار دارند، عملا از تمام کشور های پیشرفته از جمله یونان دچار بحران مالی و کشور های اروپای شرقی همچون لهستان ، لیتوانی و استونی جلو زده است".
سطح متوسط ثروت آمریکایی ها که 39 هزار دلار بود، به 27 هزار دلار رسیده و از این لحاظ حتی کشور هایی همچون قبرس، تایوان و اردن از آمریکا جلو زده اند.
نشریه The Time در دنباله می نویسد آمریکا از لحاظ سطح رضایت مردم از زندگی 27 ـ ام است و از لحاظ شاخص های رفاه، فساد مالی ، کیفیت و بهای خدمات اساسی نیز دارد در مقایسه با دیگر کشور ها پائین می آید. مثلا در حال حاضر ایالات متحده از لحاظ متوسط درآمد مردم 27 ـ ام، از لحاظ میزان دسترسی اتباع خود به اینترنت 16 ـ ام ، از لحاظ سطح بهداشت 33 ـ ام و از لحاظ تعداد شهروندان زیر خط فقر 36 ـ ام است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала