استفاده از تصاویر نازی ها در فعالیت انتخاباتی ترامپ

© REUTERS / Chris Keaneاستفاده از تصاویر نازی ها در فعالیت انتخاباتی ترامپ
استفاده از تصاویر نازی ها در فعالیت انتخاباتی ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، میلیاردر آمریکایی که نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده، در وبلاگ تویتر خود کلاژی را منتشر کرده است که در آن پرچم آمریکا، تصویر خود ترامپ، اسکناس های دلار و همچنین تصاویری از نازی های اس اس دیده می شوند.

این مطلب را روزنامه بریتانیایی "گاردین" نوشته است.
به نوشته این روزنامه، در وبلاگ تویتر ترامپ کلاژی منتشر شده که شامل تصور پرچم آمریکا، تصویر خود میلیاردر آمریکایی ، اسکناس های دلار و تصاویر از سربازانی است که گویا باید نماد نیروهای مسلح آمریکا باشند اما پس از نگاه کردن دقیق تر به این کلاژ روشن می شود که در آن به جای تصاویر سربازان آمریکایی، از تصاویر سربازان متعلق به لشگر وافن اس اس استفاده شده است. در این روزنامه خاطر نشان شده که حد اقل در یک تصویر سرباز ملبس به لباس نظامی نازی دیده می شود.
دیرتر این تویت از وبلاگ ترامپ حذف شده است. سخنگوی میلیارد آمریکایی در واکنش به انتقادات توضیح داد که این تصاویر اشتباهی توسط یک کارآموز جوان منتشر شده است.
روزنامه "گاردین" می نویسد این کلاژ در حالی منتشر شده که ترامپ بنا به نتایج نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزینی USA TODAY و دانشگاه سوفولک جایگاه اول را در میان نامزدهای جمهوری خواه به خود اختصاص داد. وی 17 درصد آرا کسب کرده است. جب بوش با کسب 14 درصد آرا در جایگاه دوم این نظرسنجی قرار داارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала