داعش زنان تروریست را برای حمله به اماکن مسیحیان آماده می کند

© Adel Hanaداعش زنان تروریست را برای حمله به اماکن مسیحیان آماده می کند
داعش زنان تروریست را برای حمله به اماکن مسیحیان آماده می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فحد المصری یک کارشناس سوری در مبارزه با تروریسم که سابقا دبیر مطبوعاتی ارتش آزادی سوریه نیز بوده است ضمن گفتگو با دیلی میل چاپ بریتانیا اظهار کرد که داعش عملیاتی را برای حمله به اماکن مسیحیان در اروپا آمده می کند.

به گفته وی، نیروهای الحنسه شامل زنان در گروه داعش است. این گروه خاص از زنانی با ظاهر اروپایی تشکیل شده است. این زنان را برای انجام انفجار در قلمروی کشورهای غربی آماده می کنند. این زنان به شکل توریست وارد کشورهای غربی شده و یا مدعی بازگشت به خانه اشان می شوند. وی با ارجاع به به منابع داعش می گوید که بخش اعظم این زنان تروریست از شهروندان فرانسه و بریتانیا هستند. در گروهان الحنسه دست کم 60 تن بوده و ماهانه 150 دلار مساعده دریافت می کنند. المصری می گوید که هدف اصلی آنها احتمالا واتیکان باشد. برای حملات از زنان اروپایی استفاده می شود که دوره های آمادگی را در اردوگاه های داعش پشت سر گذاشته اند.

علاوه بر این گفته شده که زنان از این گروهان بیشتر برای جمع آوری اطلاعات در میان مردم به کار گرفته می شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، این زنان مبلغان سکس — جهاد هستند که برای شبه نظامیان گروگان زن می برند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала