روحانی نتایج بازدید خود از روسیه را عالی ارزیابی کرد

© Fotohost-agencyروحانی نتایج بازدید خود از روسیه را عالی ارزیابی کرد
روحانی نتایج بازدید خود از روسیه را عالی ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نتایج بازدید خود از روسیه را عالی ارزیابی کرد.


به گزارش سایت ریاست جمهوری ایران، روحانی پس از پایان سفر خود به شهر اوفا روسیه برای شرکت در نشست های سران گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران در تهران ، ‌سفر خود به روسیه و شرکت در نشست سران سه سازمان بزرگ منطقه ای و بین المللی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: اعضای سازمان همکاری شانگهای ، گروه بریکس و اتحادیه اوراسیا در مجموع با داشتن بیش از ۵۰ درصد جمعیت جهان، حدود ۳۰ درصد درآمد ناخالص کل جهان را در اختیار دارند.
رییس جمهوری در ادامه به ملاقات های خود را با روسای جمهوری روسیه ، چین ، بلاروس و افغانستان و نخست وزیر هندوستان در حاشیه این اجلاس اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، راههای توسعه بیش از پیش همکاری های دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر روحانی با اشاره به دیدار خود با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه گفت: در این دیدار اقدامات انجام شده برای توسعه مناسبات تهران — مسکو طی دوره فعالیت دولت یازدهم مرور و برنامه های آتی برای تقویت این روابط بررسی شد.
رییس جمهوری در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ اشاره کرد و اظهارداشت: در ملاقات ها با سران کشورهای چین و روسیه به طور طبیعی بحث مذاکرات مطرح بود.این مذاکرات هم اکنون مراحل حساس خود را طی می کند و ان شاء الله آن چه برای مردم کشورمان خیر است، محقق خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала