مشکلات به وجود آمده در راه تحویل کمباین های "روس سل ماش" به ایران

© Sputnik / Sergey Venyavskiy /  مراجعه به بانک تصاویر مشکلات به وجود آمده در راه تحویل کمباین های "روس سل ماش" به ایران
مشکلات به وجود آمده در راه تحویل کمباین های روس سل ماش به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشکلاتی در راه تحویل کمباین های ساخت شرکت روسی "روس سل ماش" به ایران به وجود آمده که از جمله در رابطه با عدم پرداخت بهای محموله اول این کمباین ها است چون ایران از سیستم "سوئیفت" حذف شده و این امر پرداخت ها و بیمه صادرات را برای این کشور دشوار می سازد. این مطلب را روزنامه "کومرسانت" چاپ مسکو گزارش داده است.

به تازگی یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه اعلام کرد شرکت های روسی در حال مطالعه تعدادی از پیشنهادهای مشخص برای تحویل محصولات خود به ایران در چارچوب برنامه " نفت در ازای کالا و خدمات" هستند. سخن بر سر از سرگیری مونتاژ کامیون های کاماز، تحویل ماشین آلات راه آهن و کشاورزی و مواد غذایی و همچنین اجرای عملیات اکتشافی زمین شناسی و احداث کارخانه آلومینا است.
به گفته منابع روزنامه "کومرسانت"، "روس سل ماش" تلاش می کند درباره فروش چند صد دستگاه کمباین با ایران به توافق برسد اما با وجود علاقمندی تهران به دریافت کمباین ها ، دشواری پرداخت بهای این معامله تحقق آنرا با مشکلاتی روبرو کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала