توافقنامه کنسرن روسی "الماز آنتی" با مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ایران

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توافقنامه کنسرن روسی "الماز آنتی" با مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ایران
توافقنامه کنسرن روسی الماز آنتی با مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنسرن پدافند هوایی "الماز آنتی" روسیه و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری، وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری ایران، توافقنامه همکاری متقابلا سودمند موسسات صنعتی روسیه و ایران را امضا کردند. این مطلب را دفتر مطبوعاتی "الماز آنتی" گزارش داده است.

به گزارش خبرگزاری روسی "اینترفاکس آ. و. ان" درروز چهارشنبه ، در اطلاعیه "الماز آنتی" ضمن اعلام این مطلب گفته می شود دو طرف درباره پیشبرد فناوری های نوین غیر نظامی روسیه در باراز ایران و سازماندهی تولید مشترک چنین محصولاتی در موسسات صنعتی روسیه و ایران به توافق رسیدند.
آلکساندر ودروف،معاون مدیرکل کنسرن "الماز آنتی" در زمینه تولید محصولات غیر نظامی و قابل استفاده دوگانه گفت:" ما قصد داریم در مرحله اول به مبادله اطلاعات و ترتیب داد دیدار های مشترک موسسات صنعتی روسیه و ایران با سفارش دهندگان بالقوه محصولات آنها بپردازیم".
آلکساندر ودروف گفت کنسرن "الماز آنتی" به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم ها و وسایل کنترل پرواز، مخابرات، مکان یابی و نظارت هوایی در پیشبرد محصولات غیر نظامی کارخانه های خود و کارخانه های شریک در بازار ایران ذینفع است.
توافقنامه کنسرن پدافند هوایی "الماز آنتی" روسیه و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ایران در پایان نمايشگاه بين‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX-2015) به امضا رسید که از 9 تا 12 ژوئن در تهران برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала