داعش ایجاد ولایت در قفقاز شمالی روسیه را اعلام کرد

© AP Photoداعش ایجاد ولایت در قفقاز شمالی روسیه را اعلام کرد
داعش ایجاد ولایت در قفقاز شمالی روسیه را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" (داعش)، تشکیل ولایت در اراضی جمهوری های چچن، اینگوشتیا،داغستان و کاباردا ـ بالکاریا در روسیه را اعلام کرد.

به گزارش سایت روسی "گازتا. رو"، ابو محمد العدنانی، شخص دوم در داعش که وظایف دبیر مطبوعاتی ابوبکر البغدادی، خلیفه خود خوانده را انجام می دهد، چنین بیانیه ای ایراد کرده است.
ابو محمد کاداری، حاکم (ولی) ولایت جدید داعشی ها اعلام شده است.
در اوایل ژوئن ویدئویی منتشر شد که در آن سرکرده سازمان مخفی تروریست های چچن، اینگوشتیا،داغستان و کاباردا ـ بالکاریا سوگند وفاداری به ابوبکر البغدادی ایراد کرده و به عبارت دیگر با وی بیعت می نمود.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала