لاوروف: فعالیت ائتلاف علیه داعش تحت نظارت سازمان ملل باشد

© Sputnik / Maksim BlinovМинистр иностранных дел России Сергей Лавров во время встречи с главой МИД Венесуэлы Дельси Родригес в Москве
Министр иностранных дел России Сергей Лавров во время встречи с главой МИД Венесуэлы Дельси Родригес в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مخالف ائتلاف ضد داعش نیست اما معتقد است این کار باید از طریق سازمان ملل متحد انجام شود.

لاوروف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "بلومبرگ" در پاسخ به سوالی درباره دلیل عدم حضور روسیه در نشست وزیران امور خارجه ائتلاف ضد داعشی ضمن بیان این مطلب گفت:" ما کار بر اساس قوانین بین المللی را  ترجیح می دهیم ".

وزیر امور خارجه روسیه موضع واشینگتن را اشتباه نامید که از هماهنگ کردن عملیات بمبارن مواضع داعش در سوریه با دمشق خود داری می ورزد.

لاوروف در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه از آغاز عملیات زمینی نیروهای مسلح آمریکا برای برقراری ثبات در خاور نزدیک حمایت خواهد کرد، گفت:" آیا شما فکر می کنید نیروهای مسلح آمریکا یگانه نیرویی هستند که می تواننداین کار را انجام دهد. آنها در افغانستان و عراق بودند و ببنید که اکنون عراق و افغانستان در کجا قرار دارند".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала