زنی در استرالیا با رها کردن فرزندانش برای جنگ در صفوف داعش به سوریه رفت

© Sputnik / StringerIslamic State fighters stand along a street in the countryside of the Syrian Kurdish town of Kobani.
Islamic State fighters stand along a street in the countryside of the Syrian Kurdish town of Kobani. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن ساکن استرالیا دو فرزندش را به حال خود رها کرده و برای ورود به صفوف گروه تروریستی"دولت اسلامی" موسوم به داعش به سوریه رفت.

رسانه های گروهی غربی روزسه شنبه اعلام کردند  این زن 26 ساله مسلمان دو کودک 5 و 7 ساله خود را به دایه سپرده و به سوریه رفته است. زن تصمیم خود را از طریق پیامک اس ام اس به شوهرش اطلاع داد و شوهر نتوانست وی را از چنین کاری منصرف کند.

به گزارش مقامات استرالیا بیش از 100 شهروند این کشور برای جنگیدن در صوف داعش به سوریه و عراق رفته اند.

گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала