گاگارینا در یوروویژن

© Sputnik / Vladimir Astapkovichخواننده پولینا گاگارینا
خواننده پولینا گاگارینا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
من شانس آورده ام که بولوند هستم.

کمتر از سه هفته  وین میزبان 60 — مین  کنکور یوروویژن خواهد بود.  اینبار 40 کشور در این جشن موزیکال شرکت خواهند کرد که به تعداد 3 کشور بیش از سال گذشته است. به گفته مارتین بیدرمان از استرالیا  « کنکور ترانه» واقعا از حالت جهانی برخوردار می شود.

وی  گفت که از نماینده روسیه در این جشن موزیکال خیلی خوشش آمده است. پولینا گاگارینا  28 ساله  نماینده روسیه در یوروویژن خواهد بود.

—  من خیلی  دلهره دارم، اما  خیلی هم دل می خواهد در این کنکور شرکت کنم.  فکر کنم شانسم بد نباشد.  زیرا از ته قلب عاشق و شیفته ترانه « میلیون صدا» شدم.  من این ترانه را در سفرهای هنری خود در روسیه  شامل کرده ام و همه از این ترانه خوششان می آید.  با کمال میل به وین می روم، زیرا تا بحال به آنجا سفر نکرده بودم.  اما تعریف زیادی در باره زیبایی این شهر شنیدم.از شهرهای اروپایی خیلی خوشم می آید، امیدوارم برای آشنایی با وین وقت  برایم باقی بماند. آنچه به ترانه من مربوط می شود، در آن  گویی افرادی در سنین مختلف وجود دارند ، هم بچه ها و هم بزرگسالان و هم افراد مسن که به زبان های مختلف حرف می زنند  اما  در اصل زبان آنها یکی است — زبان عشق. این حس عشق را می خواهم  در کنکور یوروویژن معرفی کنم.

منتقدان موزیکال معتقدند که این ترانه  امکان آن را برای خواننده فراهم نمی کند  تا مشخصات  خوب صدای قوی اش را نشان بدهد.  برای درک این ترانه باید چند بار آن را گوش داد که بدرد یوروویژن  نمی خورد.  اما پولینا گاگارینا با عقیده آنها موافق نیست.

—  ترانه نه فقط    خصوصیات صدابلکه امکانات  دراماتیک را نشان می دهد و ناقل  عشق و نور است  که برای من لازم  و بسیار اهمیت دارد.  من از این ترانه خوشم می آید.  مهم آن است که آرتیست و ترانه — یکی باشند.  در این مورد  ما — من و ترانه — یکی هستیم.

با وجوداین، دفاتر شرط بندی، گاگارینا را فقط در جای 13 قرار داده اند. اما  این موضوع باعث نگرانی  خواننده روسیه نمی شود.

—  کلا 13  عدد بدی نیست.  من آن را دوست دارم، اما برای  آن به وین نمی روم. نمی دانم پیشرفت اوضاع  چگونه خواهد بود، اما در زندگی برای  پیشرفت  و تکامل و یافتن خود  تلاش می ورزم. از اینرو فکر می کنم یوروویژن یک امتحان بزرگ برای من است. باید با نگرانی ها  و احساساتم مبارزه کنم  تا بتوانم آنها را در جهت درستی هدایت کنم تا هنرنمایی من عالی  باشد.  کلا من آدم جاه طلبی هستم. البته به هیچ کس این را نمی گویم.  هر چند می دانم که همه چیز به من وابسته نیست.  فعلا در حال سفر هنری در روسیه هستم.  پیداست چیزی در  اجرای من هست که مردم را جذب می کند.

نمی ترسید ببازید؟

—  می ترسم به انتظارات خود ببازم.

برنده شوید؟

—  از برنده شدن نمی ترسم. این اصل زندگی من است.

و حالا به جنبه جدی قضیه  می پردازیم. کنکور موزیکال یوروویژن در  شرایط  مقابله شدید روسیه و غرب برگزار می شود. وقتی چندی پیش  دیما بیلان از روسیه و  برنده  یکی از  کنکورهای  یوروویژن در لندن هنرنمایی کرد، جمعیت حاضر در  سالن  به علامت توهین برایش سوت زدند و او را هو کردند.آیا پولینا گاگارینا  برای چنین واکنشی  آماده است و در پاسخ به این سوال که کریمه روسیه است یا اوکراین؟ چه جوابی به خبرنگاران خواهد داد  یا چه نظری  نسبت به جنگ در دونباس دارد.

—  من شانس آورده ام که بولوند هستم.  در باره بولوندها  جوک زیاد است.  من یکی از قهرمانان این جوک ها هستم.  اصلا از سیاست سر در نمی آورم.  من حتی غذا پختن بلد نیستم.  از انجام خیلی کارهای دیگر بی بهره هستم. تنها کاری که  بلدم — آواز خواندن است.  بعلاوه آرتیست بدی نیستم.  بزودی فیلمی با شرکت من  روی پرده خواهد رفت.  اینها تنها چیزی هستند که ازشان سردرمی آورم.

به عقیده کلی سازماندهندگان، یوروویژن  سال 2009 در مسکو  از نظر سطح سازماندهی  یکی از بهترین  کنکورها بود. وین به چه شکلی می خواهد  خود را به سطح جدیدتری برساند تا سالهای طولانی در باره سازماندهندگان کنکور  یوروویژن در وین  صحبت شود؟

سازماندهندگان، یوروویژن  گفتند: ما قصد نداریم روی دست مسکو و یا هر شهر  دیگر  میزبان یوروویژن بزنیم.  چنین کاری غیرممکن است…

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала