Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

تجهیزات نظامی سربازان آینده "راتنیک"

اشتراک
مجموعه لباس فرم ویژه و تجهیزات زرهی همراه نظامیان "راتنیک" ساخت روسیه بوده و دربرگیرنده ی فن آوری های نوین بخش های نظامی در زمینه های اسلحه سازی، یونیفورم های محافظ، سامانه های جاسوسی، کنترل و هدایت ارتش و همچنین ارتباطات می باشد.

مجموعه لباس فرم ویژه و تجهیزات زرهی همراه نظامیان با نام "تجهیزات سرباز آینده" یاد می شود. این موضوع بخشی از پروژه ی جامع "بهبود کیفی جداگانه ی سربازان در میدان نبرد با استفاده از جدیدترین دست آوردهای موقعیت یابی، سامانه های دید در شب، سامانه های اندازه گیری، سیستم تشخیص وضعیت روانی و جسمانی افراد، فن آوری مواد ضد ضربه و لایه های ضد گلوله" می باشد.

این تجهیزات زرهی همراه، برای نخستین بار در سال 2011 میلادی در نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی و فضا روسیه "ماکس-2011" در معرض دید عموم قرار گرفتند. آزمایشات نظامی بر روی این مجموعه نیز در دسامبر 2012 میلادی در پایگاه نظامی شماره 27 در حومه ی مسکو انجام شد. در پایان انجام ازمایشات، مجموعه تجهیزات همراه راتنیک به شدت از سوی فرمانده ی پایگاه مورد توجه و خرسندی قرار گرفت.

در آغاز سال 2015 میلادی، نخستین نمونه های مجموعه تجهیزات زرهی همراه "راتنیک" در اختیار قوای مسلح ارتش روسیه قرار گرفت. گفته می شود که هر ساله تعداد 50 هزار دست از این تجهیزات به ارتش روسیه واگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала