Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اقدام اکولوژیکی ساعت زمین

اشتراک
ساعت زمین در سال جاری 28 ماه مارس برگزار شد

 

ساعت زمین  هر سال در آخرین شنبه ماه مارس  برگزار می شود. این  رویداد جهانی  توسط صندوق جهانی طبیعت وحش سازماندهی شده است. در زمان برگزاری « ساعت زمین»  چراغ ها و سایر دستگاه های برقی غیر ضروری  در خانه ها  و ادارات  و مغازه ها  به مدت یک ساعت خاموش می شود. هدف از این اقدام  صرفه جویی در مصرف برق  و  آگاهی درباره تغییرات آب و هوایی است.

 

© Sputnik / Sergei Pyatakovمنظره کلیسای « مسیح ناجی» پس از خاموش کردن چراغ های تزیینی در چارچوب .برگزاری اقدام اکولوژیکی «ساعت زمین» در مسکو
کلیسای مسیح ناجی  در  زمان برگزاری ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
1/10
منظره کلیسای « مسیح ناجی» پس از خاموش کردن چراغ های تزیینی در چارچوب .برگزاری اقدام اکولوژیکی «ساعت زمین» در مسکو
© AFP 2023 / Bay Ismoyoدر عکس محله کاری - تجاری جاکارتا قبل و بعد از « ساعت زمین» را مشاهده می کنیم . چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب شود.
جاکارتا  در  زمان برگزاری اقدام  ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
2/10
در عکس محله کاری - تجاری جاکارتا قبل و بعد از « ساعت زمین» را مشاهده می کنیم . چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب شود.
© AFP 2023 / Dmitry Serebryakovدر عکس فرو رفتن کرملین در تاریکی در زمان « ساعت زمین» در مرکز مسکو را مشاهده می کنیم که این اقدام زیست محیطی 28 ماه مارس سال 2015 میلادی برگزار .شد
کرملین در زمان برگزاری   ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
3/10
در عکس فرو رفتن کرملین در تاریکی در زمان « ساعت زمین» در مرکز مسکو را مشاهده می کنیم که این اقدام زیست محیطی 28 ماه مارس سال 2015 میلادی برگزار .شد
© AFP 2023 / Wang Zhaoدر این عکس استادیوم ملی چین را می بینیم که به نام « آشیانه پرنده» معروف است. در بالا با چراغ های روشن و در پایین با چراغ های خاموش. میلیونها نفر از مردم می بایست در روز 28 ماه مارس سال 2015 میلادی در « ساعت زمین» چراغ های خانه های خود را به منظور افزایش آگاهی زمینیان در باره اقلیم خاموش می کردند.
استادیوم ملی  در چین در زمان برگزاری ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
4/10
در این عکس استادیوم ملی چین را می بینیم که به نام « آشیانه پرنده» معروف است. در بالا با چراغ های روشن و در پایین با چراغ های خاموش. میلیونها نفر از مردم می بایست در روز 28 ماه مارس سال 2015 میلادی در « ساعت زمین» چراغ های خانه های خود را به منظور افزایش آگاهی زمینیان در باره اقلیم خاموش می کردند.
© AFP 2023 / Glyn Kirkدر این عکس مشاهده می کنیم که چطور پارلمان انگلیس در « ساعت زمین» در تاریکی فرو می رود. اقدام « ساعت زمین» از طرف صندوق جهانی طبیعت وحش سازماندهی شده است و همه ساله برگزار می شود.
لندن در زمان برگزاری ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
5/10
در این عکس مشاهده می کنیم که چطور پارلمان انگلیس در « ساعت زمین» در تاریکی فرو می رود. اقدام « ساعت زمین» از طرف صندوق جهانی طبیعت وحش سازماندهی شده است و همه ساله برگزار می شود.
© AFP 2023 / Peter Parksدر این عکس پل « هاربور» در سیدنی و خانه اوپرا پس از آتش بازی در تاریکی فرو رفته است. چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب گردد.
پل هاربور-بریج در زمان «ساعت زمین» در سیدنی - اسپوتنیک ایران
6/10
در این عکس پل « هاربور» در سیدنی و خانه اوپرا پس از آتش بازی در تاریکی فرو رفته است. چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب گردد.
© AFP 2023 / Sergei Gaponدر این عکس مشاهده می کنیم که چطور کتابخانه ملی بلاروسی در زمان برگزاری « ساعت زمین» در تاریکی غرق می شود.این اقدام اکولوژیکی در سال جاری 28 ماه مارس برگزار شد.
کتابخانه ملی بلاروسی در زمان ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
7/10
در این عکس مشاهده می کنیم که چطور کتابخانه ملی بلاروسی در زمان برگزاری « ساعت زمین» در تاریکی غرق می شود.این اقدام اکولوژیکی در سال جاری 28 ماه مارس برگزار شد.
© Sputnik / Yevgeniy Biyatovمنظره کلیسای واسیلی بلاژنی در زمان برگزاری « ساعت زمین» در مسکو ( قبل و بعد از خاموش شدن چراغ ها). چراغ های این کلیسا 28 ماه مارس سال 2015 میلادی در حمایت از ساعت زمین خاموش شد.
کلیسای واسیلی  بلاژنی در زمان  برگزاری  ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
8/10
منظره کلیسای واسیلی بلاژنی در زمان برگزاری « ساعت زمین» در مسکو ( قبل و بعد از خاموش شدن چراغ ها). چراغ های این کلیسا 28 ماه مارس سال 2015 میلادی در حمایت از ساعت زمین خاموش شد.
© AP Photo / Remy de la Mauviniereدر این دو عکس می توان برج ایفل را قبل و بعد از خاموش شدن چراغ ها در حمایت از اقدام اکولوژیکی « ساعت زمین» مشاهده کرد. در سال جاری 28 ماه مارس در ساعت هشت و سی دقیقه به وقت محلی چراغ های خانه ها، ادارات، فروشگاه ها به مدت یک ساعت خاموش شد تا توجه همگان به تغییرات اقلیم و صرفه جویی در انرژی مبذول شود.
برج ایفل در زمان « « ساعت زمین» در پاریس - اسپوتنیک ایران
9/10
در این دو عکس می توان برج ایفل را قبل و بعد از خاموش شدن چراغ ها در حمایت از اقدام اکولوژیکی « ساعت زمین» مشاهده کرد. در سال جاری 28 ماه مارس در ساعت هشت و سی دقیقه به وقت محلی چراغ های خانه ها، ادارات، فروشگاه ها به مدت یک ساعت خاموش شد تا توجه همگان به تغییرات اقلیم و صرفه جویی در انرژی مبذول شود.
© AFP 2023 / Ed Jonesدر این عکس منظره سئول قبل و بعد از شرکت شهر در اقدام اکولوژیکی « ساعت زمین» نشان داده می شود.چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب گردد.
سئول  در زمان  اقدام  ساعت زمین - اسپوتنیک ایران
10/10
در این عکس منظره سئول قبل و بعد از شرکت شهر در اقدام اکولوژیکی « ساعت زمین» نشان داده می شود.چراغ ها در 7000 شهر و شهرستان از نیویورک گرفته تا زلاند نو خاموش می شود تا توجه زمینیان به صرفه جویی در انرژی جلب گردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала