Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

بمباران صنعا

اشتراک
هواپیماهای ائتلاف تحت رهبری عربستان پس از چند ساعت آرامش بمباران صنعا، پایتخت یمن را از سر گرفتند.

عربستان سعودی و متحدانش در بین کشورهای عربی خلیج فارس حملات هوایی علیه نیروهای حوثی در رابطه با ایران در یمن را آغاز کرده و اعلام نمودند این کار را در پاسخ به درخواست عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور یمن و برای دفاع از حکومت قانونی در این کشور انجام می دهند.

© AP Photo / Hani Mohammedعربستان سعودی، کویت، بحرین، امارات متحده عربی و قطر کشورهایی می باشند که به درخواست رییس جمهور یمن حملات نظامی هوایی و زمینی به خاک یمن را آغاز کرده اند.
بمباران صنعا - اسپوتنیک ایران
1/10
عربستان سعودی، کویت، بحرین، امارات متحده عربی و قطر کشورهایی می باشند که به درخواست رییس جمهور یمن حملات نظامی هوایی و زمینی به خاک یمن را آغاز کرده اند.
© REUTERS / Khaled Abdullahاین سیاستمدار عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور یمن را یگانه مانع در راه رسیدن به تفاهم در این کشور دانست و گفت اگر وی از یمن خارج می شد "امکانات بزرگی برای برقراری صلح و دموکراسی در یمن به وجود می آمد".
بمباران صنعا - اسپوتنیک ایران
2/10
این سیاستمدار عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور یمن را یگانه مانع در راه رسیدن به تفاهم در این کشور دانست و گفت اگر وی از یمن خارج می شد "امکانات بزرگی برای برقراری صلح و دموکراسی در یمن به وجود می آمد".
© AFP 2023 / Mohammed Huwaisعلاوه بر این نیروهای هوایی مصر، مراکش، اردن، سودان، کویت، امارت عربی متحده، قطر و بحرین به عملیات علیه یمن می پیوندند.
بمباران صنعا - اسپوتنیک ایران
3/10
علاوه بر این نیروهای هوایی مصر، مراکش، اردن، سودان، کویت، امارت عربی متحده، قطر و بحرین به عملیات علیه یمن می پیوندند.
© AFP 2023محمد نعیمی، رئیس بخش سیاسی اتحادیه نیروهای مردمی یمن : ملت یمن به شدت مخالف هرگونه دخالت سیاسی یا نظامی خارجی است.
تظاهرات در تعز - اسپوتنیک ایران
4/10
محمد نعیمی، رئیس بخش سیاسی اتحادیه نیروهای مردمی یمن : ملت یمن به شدت مخالف هرگونه دخالت سیاسی یا نظامی خارجی است.
© REUTERS / Striger.طرفداران عبد ربه منصور هادی در شهر عدن
طرفداران عبد ربه منصور هادی - اسپوتنیک ایران
5/10
.طرفداران عبد ربه منصور هادی در شهر عدن
© REUTERS / Khaled Abdullah.آغاز عملیات جنگی علیه حوثی ها در یمن
آغاز عملیات جنگی علیه حوثی ها در یمن - اسپوتنیک ایران
6/10
.آغاز عملیات جنگی علیه حوثی ها در یمن
© Sputnik / Faisal Al Shabibiعربستان سعودی، کویت، بحرین، امارات متحده عربی و قطر کشورهایی می باشند که به درخواست رییس جمهور یمن حملات نظامی هوایی و زمینی به خاک یمن را آغاز کرده اند.
تجاوز هوایی علیه یمن - اسپوتنیک ایران
7/10
عربستان سعودی، کویت، بحرین، امارات متحده عربی و قطر کشورهایی می باشند که به درخواست رییس جمهور یمن حملات نظامی هوایی و زمینی به خاک یمن را آغاز کرده اند.
© AP Photo / Wael Qubadyشهر صنعا یکی از مهمترین اهداف اصلی حملات هوایی در این کشور می باشد.
طرفداران عبد ربه منصور هادی - اسپوتنیک ایران
8/10
شهر صنعا یکی از مهمترین اهداف اصلی حملات هوایی در این کشور می باشد.
© REUTERS / Anees Mahyoubمحمد نعیمی، رئیس بخش سیاسی اتحادیه نیروهای مردمی یمن : ملت یمن به شدت مخالف هرگونه دخالت سیاسی یا نظامی خارجی است. یمنی ها بخوبی قادر به دفاع از سرزمین خود هستند و به هیچ طرفی اجازه دخالت نخواهند داد.
سیاستمدار یمنی: مردم ما قادر به حل مستقلانه مسائل داخلی خود هستند - اسپوتنیک ایران
9/10
محمد نعیمی، رئیس بخش سیاسی اتحادیه نیروهای مردمی یمن : ملت یمن به شدت مخالف هرگونه دخالت سیاسی یا نظامی خارجی است. یمنی ها بخوبی قادر به دفاع از سرزمین خود هستند و به هیچ طرفی اجازه دخالت نخواهند داد.
© AP Photo / Hani Mohammedعبدالسلام محمد، مدیر مرکز مطالعاتی "ابعاد" در شهر صنعا، پایتخت یمن: فکر نمی کنم که عملیات زمینی اجرا شود.
کارشناس یمنی: اجرای عملیات جنگی زمینی منتفی است - اسپوتنیک ایران
10/10
عبدالسلام محمد، مدیر مرکز مطالعاتی "ابعاد" در شهر صنعا، پایتخت یمن: فکر نمی کنم که عملیات زمینی اجرا شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала