سایت فارسی خبرگزاری"اسپوتنیک" راه اندازی شد

© Sputnik / Alexey Filippovسایت فارسی خبرگزاری"اسپوتنیک"
سایت فارسی خبرگزاریاسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسکو، 24 مارس ـ خبرگزاری چند رسانه ای "اسپوتنیک" راه اندازی سایت خبری خود به زبان فارسی را اعلام کرد.

هدف سایت جدید با آدرس ir.sputniknews.com ارائه نظرات گوناگون و متنوع درباره موضوعات مبرم بین المللی است. کاربران علاوه بر خواندن اخبار از امکان دسترسی به شبکه رادیویی "اسپوتنیک" برخوردار خواهند بود. سایت فارسی "اسپوتنیک" به دنبال سایت های این خبرگزاری به زبان های انگلیسی، فرانسوی، صربی، ،پرتغالی، عربی، هندی، لهستانی، ایتالیایی، ویتنامی، چکی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، کره ای، ترکی، قرقیزی و آبخازی راه اندازی می شود.

سایت های "اسپوتنیک"منظره جهان چند قطبی را بازتاب داده و برای افراد علاقمند به مقایسه تعداد زیادی از نقطه نظرهای گوناگون در نظر گرفته شده اند.

اخبار در سایت ir.sputniknews.com که در تمام طول شبانه روز و در تمام روزهای هفته  منتشر می شوند، توسط خبرنگاران مجرب و به صورت چند رسانه ای تهیه خواهند شد. سایت انواع گوناگون مطالب از جمله اینفوگرافیک (داده نمایی)، ویدئو، گزارش های مصور، برنامه های زنده و رای گیری اینترنتی را به خوانندگان خود عرضه خواهد کرد. "اسپوتنیک" علاوه بر اخبار تازه، مطالب تحلیلی، مصاحبه های اختصاصی و ارزیابی های کارشناسان را به کاربران تقدیم خواهد کرد.

"اسپوتنیک" (sputniknews.com)، خبرگزاری و رادیوی دارای مراکز خبر رسانی چند رسانه ای در دهها کشور جهان است. "اسپوتنیک" متشکل از وبسایت ها، شبکه های رادیویی آنالوگی و دیجیتال ، اپلیکشن های موبایل و صفحات خاص خود در شبکه های اجتماعی است. سرویس های خبری "اسپوتنیک" به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی و چینی بطور شبانه روزی برای مشترکان منتشر می شوند.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری "اسپوتنیک" ضمن تفسیر کار این خبرگزاری خاطرنشان می سازد "اسپوتنیک" یک رسانه گروهی امروزی است که فرق آن با دیگر رسانه ها دردرجه اول از لحاظ چگونگی انتخاب موضوعات، مطالب و درک جهان است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала