گروگان‌های عملیات تروریستی در چابهار ایران آزاد شدند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ایران گفت: گروگان‌های عملیات تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به عنوان گروگان گرفته شده بودند، آزادشدند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، علیرضا مرحمتی روز پنجشنبه اعلام کرد: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی چابهار اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم (گروهک جیش العدل در ایران چنین نامیده می شود) پس از شکست در انجام عملیات‌ها به یک ساختمان مسکونی پناه برده و تعدادی از شهروندان را به عنوان گروگان گرفتند.
وی افزود: با تلاش نیروهای جان برکف و با ورود نیروهای امنیتی شهروندان گروگان گرفته شده از چنگال اعضای این گروهک تروریستی نجات بافتند.
کشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک + ویدئو
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران پیشتر گفت: حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به شهرستان‌های چابهار و راسک با شکست صددرصدی مواجه شد که در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن هشت تروریست، سایر تروریست‌ها که در یک منزل مسکونی مخفی شدند در محاصره کامل هستند و پنج مدافع امنیت شهید و ۱۰ نفر نیز زخمی شدند.
سید مجید میراحمدی درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.
وی افزود: هدف تروریست‌ها بعد از تصرف این مکان‌ها به شهادت رساندن تمامی حافظان امنیت در این مقرها بود که با لطف خدا و رشادت حافظان امنیت اقدام کور این گروهک با شکست صددرصدی مواجه شد.
بحث و گفتگو