رئیس امارات پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

رئیس امارات پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین خبر داد که محمد بن زید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت های بیشتر کرد.
در بیانیه سرویس مطبوعاتی کرملین آمده است: محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری، برای وی در بالاترین پست دولتی آرزوی موفقیت بیشتر کرد و از توجه به تقویت روابط روسیه و امارات تشکر کرد.
در جریان این گفتگو وضعیت درمنطقه مناقشه فلسطین و اسرائیل و تلاش‌های روسیه و امارات برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم نوار غزه مورد بحث قرار گرفت.
گفتگوی تلفنی پوتین و رئیس جمهور امارات در خصوص غزه
همزمان، دو طرف از توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی که حجم آن در پایان سال گذشته به رکورد بی سابقه ای رسید، ابراز خرسندی کردند. روسیه و امارات متحده عربی تاکید کردند که به همکاری نزدیک در حوزه بین المللی از جمله در پلتفرم های مختلف چندجانبه ادامه خواهند داد.
سرویس مطبوعاتی کرملین افزود: پوتین از رئیس امارات به خاطر آرزوهای خوبش تشکر کرد و ماه مبارک رمضان را به همه مردم امارات تبریک گفت.
رای گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه طی سه روز: 15، 16 و 17 مارس انجام شد. بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، پس از بررسی 100 درصد آرا، ولادیمیر پوتین با 87.28 درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد.
بحث و گفتگو