لاوروف از کشورهای غربی خواست به بن بست رسیدن خط مشی خود در مورد اوکراین را درک کنند

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه گفت: ولادیمیر زلنسکی به وضوح انتظارات کشورهای غربی را برآورده نکرد؛ زمان آن فرا رسیده است که ناتو و اتحادیه اروپا به بن بست کامل جنگی که به دست رژیم او علیه روسیه آغاز کردند، پی ببرند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف طی یک کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج نشست مسئولان وزارت امور خارجه روسیه و وزارت امور خارجه بلاروس گفت: "شما ارزیابی‌های انجام شده از سوی سیاستمداران هوشیار در ناتو و اتحادیه اروپا را می‌شنوید. دیر بهتر از هرگز است. زمان آن رسیده است که آنها بن بست کامل جنگی را که با دستان رژیم زلنسکی علیه فدراسیون روسیه آغاز کردند، درک کنند."
در آخرین لحظه اجازه حضور زلنسکی در نشست سران اتحادیه اروپا را ندادند
وزیر امور خارجه روسیه گفت که ولادیمیر زلنسکی به وضوح انتظارات کشورهای غربی را برآورده نکرده است.
وی خاطرنشان کرد که مسکو در حال شنیدن صحبت هایی در اینباره است که زمان آن فرا رسیده کشورهای ناتو و اتحادیه اروپا کمک به اوکراین را کاهش دهند.
وزیر امور خارجه روسیه افزود: "و این فقط صحبت نیست. مشکلات مشخصی هم در اروپا و هم در ایالات متحده برای جستجوی پولهای آزاد به منظور ادامه حمایت از رژیم زلنسکی وجود دارد که به وضوح انتظارات را برآورده نکرد و به وضوح ‌نتوانست نقش ابزاری برای تضعیف امنیت فدراسیون روسیه برای از بین بردن تاریخ، فرهنگ مشترک ما، برای نابودی همه چیز روسی در سرزمینی که این رژیم همچنان تحت کنترل خود دارد، ایفا کند."
بحث و گفتگو