پیش بینی پوتین در مورد ایالات متحده و اوکراین در حال تحقق است

رسانه ها: پیش‌بینی پوتین در مورد خستگی غرب از اوکراین در حال تحقق است
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روی خستگی فزاینده غرب از درگیری در اوکراین شرط بندی درستی انجام داده است.
در این خصوص نشریه ویون می نویسد: "پیش‌بینی ولادیمیر پوتین، مبنی بر اینکه ایالات متحده و اروپا "خسته خواهند شد" در حال تحقق است.
این مقاله خاطرنشان می کند که در پس زمینه اختلافات داخلی در واشنگتن، این سوال که آیا ایالات متحده می تواند تا زمانی که لازم باشد به حمایت از کی یف ادامه دهد، در حالی که بودجه اختصاص داده شده برای این امر تقریباً خشک شده است، به طور فزاینده ای حاد می شود.
و حتی قبل از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2024 در ایالات متحده، کاملاً مشخص شده است: دیگر هیچ تضمینی وجود ندارد که واشنگتن به تخصیص پول به کی یف ادامه دهد، مهم نیست این درگیری چقدر طول بکشد.
در پاییز، کاخ سفید از کنگره حدود 106 میلیارد دلار برای کمک به اوکراین و اسرائیل و همچنین برای اقدامات در منطقه آسیا و اقیانوسیه درخواست کرد، اما از حمایت بی چون و چرای کنگره برخوردار نشد. این درخواست باید توسط هر دو اتاق تایید شود. مشکل امنیت مرزها بود. جمهوری خواهان گفته اند تا زمانی که کاخ سفید رویکرد خود را برای حفاظت از مرزهای آمریکا تغییر ندهد، از کمک مالی به اوکراین حمایت نخواهند کرد.
مجلس نمایندگان با اکثریت جمهوری خواهان به تخصیص کمک فقط به اسرائیل رأی داد، اما سنای تحت کنترل دموکرات ها مانع از این حرکت شد. اگر کنگره نتواند اکنون در مورد کمک به اوکراین به توافق برسد، باید پس از تعطیلات کریسمس که از 14 دسامبر تا 9 ژانویه ادامه خواهد داشت، انجام شود.
پاسخ سفیر روسیه به اظهارات بایدن درباره درگیری مستقیم روسیه و آمریکا
در همین حال، دولت اعتراف کرد که پول تخصیص یافته قبلی برای کی یف در حال اتمام است، بنابراین بسته های تسلیحاتی ارسال شده به اوکراین کاهش می یابد.
بحث و گفتگو