"از درون": در آمریکا فاش کردند که چگونه زلنسکی را با سخنان پوتین بر سر جای خود نشاندند

دیوید ساکس، کارآفرین آمریکایی در برنامه The All-In Podcast ضمن اظهار نظر درباره آخرین مطلب منتشره در نشریه تایم درباره رهبر اوکراین گفت: اعضای تیم ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با مطرح کردن تزهایی درباره شکست کی یف در درگیری نظامی شروع به انتقاد از او کرده اند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، " این مقاله (در تایم) به طور مشخص چیز جدیدی را نمی گوید. <…> همه منتقدان این درگیری برای مدت طولانی در مورد این موارد صحبت می کنند، یعنی: روسیه برنده است، نیروهای مسلح اوکراین نخواهند توانست ارتش روسیه را به عقب برانند ، مهمات ما (ایالات متحده) تمام شده تا نمی توانیم به آنها مهمات بدهیم، تفاوت اساسی این است که <...> اکنون تیم زلنسکی در این مورد صحبت می کند، به عبارت دیگر، به اصطلاح تزهای پوتین اکنون از دفتر زلنسکی بیرون می آیند".
آمریکا مخفیانه قدرتمندترین ماشین را به ارتش اوکراین داده است
این کار آفرین آمریکایی همچنین می پرسد که آیا این وضعیت سیاست واشنگتن را تغییر خواهد داد و آیا انگیزه ای برای آغاز مذاکرات صلح خواهد داد.
روز دوشنبه، مجله تایم مقاله ای نظرات زلنسکی و تیمش منتشر کرد که در آن گفته می شود اعتقاد زلنسکی به پیروزی در درگیری با روسیه، حتی با وجود شکست هایش در عملیات نظامی ، تلاش‌های تیمش برای ارائه استراتژی‌ها و ایده‌های جدید را با مشکل مواجه می‌کند. این مطالب همچنین می‌گوید که اوکراین افراد کافی برای استفاده از سلاح‌های غربی را ندارد، حتی اگر ایالات متحده و متحدانش همه سلاح‌های وعده داده شده را تحویل دهند، در حالی که مقامات محلی در اوکراین "گویا فردایی وجود نداشته باشد " از بیت المال کشور خود دزدی می‌کنند.
بحث و گفتگو