"از درون": در آمریکا فاش کردند که چگونه زلنسکی را با سخنان پوتین بر سر جای خود نشاندند

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
اشتراک
دیوید ساکس، کارآفرین آمریکایی در برنامه The All-In Podcast ضمن اظهار نظر درباره آخرین مطلب منتشره در نشریه تایم درباره رهبر اوکراین گفت: اعضای تیم ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با مطرح کردن تزهایی درباره شکست کی یف در درگیری نظامی شروع به انتقاد از او کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، " این مقاله (در تایم) به طور مشخص چیز جدیدی را نمی گوید. <…> همه منتقدان این درگیری برای مدت طولانی در مورد این موارد صحبت می کنند، یعنی: روسیه برنده است، نیروهای مسلح اوکراین نخواهند توانست ارتش روسیه را به عقب برانند ، مهمات ما (ایالات متحده) تمام شده تا نمی توانیم به آنها مهمات بدهیم، تفاوت اساسی این است که <...> اکنون تیم زلنسکی در این مورد صحبت می کند، به عبارت دیگر، به اصطلاح تزهای پوتین اکنون از دفتر زلنسکی بیرون می آیند".
Украинские и польские солдаты на танке Leopard 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
آمریکا مخفیانه قدرتمندترین ماشین را به ارتش اوکراین داده است
این کار آفرین آمریکایی همچنین می پرسد که آیا این وضعیت سیاست واشنگتن را تغییر خواهد داد و آیا انگیزه ای برای آغاز مذاکرات صلح خواهد داد.
روز دوشنبه، مجله تایم مقاله ای نظرات زلنسکی و تیمش منتشر کرد که در آن گفته می شود اعتقاد زلنسکی به پیروزی در درگیری با روسیه، حتی با وجود شکست هایش در عملیات نظامی ، تلاش‌های تیمش برای ارائه استراتژی‌ها و ایده‌های جدید را با مشکل مواجه می‌کند. این مطالب همچنین می‌گوید که اوکراین افراد کافی برای استفاده از سلاح‌های غربی را ندارد، حتی اگر ایالات متحده و متحدانش همه سلاح‌های وعده داده شده را تحویل دهند، در حالی که مقامات محلی در اوکراین "گویا فردایی وجود نداشته باشد " از بیت المال کشور خود دزدی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала