عملیات ویژه روسیه در اوکراین

خبرهای وحشتناک از جبهه برای زلنسکی

سرهنگ مک گرگورمشاور سابق رئیس پنتاگون : ارتش اوکراین زیر ضربات روس ها شروع به فروپاشی کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون در کانال یوتیوب گفت: ارتش اوکراین تحت تهاجم نیروهای روسی در حال فروپاشی است.
او گفت: نیروهای مسلح اوکراین در حال ذوب شدن هستند. مردم باید درک کنند که هر ارتشی که وارد جنگ می شود در یک مقطع زمانی به نقطه حساسی در توانایی های خود می رسد و تحت فشار سقوط می کند.
اوکراین قبلاً شکست خورده است، نیروهای مسلح آن در حال فروپاشی هستند. آنها افراد و سربازان بدی نیستند، آنها تمام تلاش خود را کردند. فقط صدها هزار کشته و زخمی که خیلی زیاد است. تمام بیمارستان های اوکراین پر است.
پیش از این، مک گرگور گفته بود که اگر نیروهای مسلح اوکراین بخواهند به یک حمله جدید بروند، ممکن است تمام تیپ های باقی مانده را از دست بدهند.
به گفته این سرهنگ، حتی خود سربازان اوکراینی اعتراف می کنند که نمی توانند به جنگ ادامه دهند. پرسنل متحمل شدیدترین تلفات شدند و اکنون تعداد آنها برای درگیری های بعدی بسیار کم است.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
دفع تمامی حملات نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه
ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، زاپاروژیه و آرتیوموفسک در 4 ژوئن آغاز شد. رهبری کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی، از جمله تانک های آلمانی لئوپارد را که به طور گسترده تبلیغ می شد، به جنگ اعزام کرد. همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در 11 جولای گفت، دشمن به اهداف خود نرسید و تلفات وی از 26000 سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت.
بحث و گفتگو