عملیات ویژه روسیه در اوکراین

آمادگی نیروهای مسلح اوکراین برای مرحله دوم ضد حمله

راگوف از آمادگی نیروهای مسلح اوکراین برای مرحله دوم ضد حمله در منطقه زاپوروژیه خبر داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف، رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم" به اسپوتنیک گفت، نیروهای اوکراینی در حال آماده شدن برای انجام مرحله دوم یک ضد حمله گسترده در منطقه زاپوروژیه در روزهای آینده هستند.
دشمن در حال حاضر برای مرحله دوم حمله تمام عیار آماده است و این حمله می تواند هر روز و در هر لحظه آغاز شود.
او افزود: اکنون آنها سعی دارند اطلاعات ما را گیج کنند، چون در طول کل خط مقدم در جبهه زاپوروژیه، آنها حضور دارند.
راگوف گفت: دائماً در حال مانور و انتقال نیروها هستیم. به گفته وی، دشمن می تواند ضربه اصلی را برای دستیابی به موفقیت در هر یک از بخش های جبهه در منطقه واسیلیفسکی تا ورموفسکی متمرکز کند.
وی افزود: طی چهار هفته گذشته، حداکثر تعداد شناسایی در جنگ، گزینه‌های تهاجمی، پیشرفت‌ها، مطالعه واکنش ما و تعامل بین یگان‌ها توسط نیرو های اوکراینی انجام شده است، به‌علاوه گلوله باران منظم مناطق عقب ما به منظور ضربه زدن به تأسیسات زیرساختی انجام شده است مثل پل ها، مراکز حمل و نقل، واحدهای ستادی، انبارها با تجهیزات و مهمات، فرودگاه ها .
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
افسران نیابتی آمریکایی از وحشت در جبهه اوکراین صحبت کردند
ضد حمله اوکراین در مسیرهای دونتسک جنوبی، آرتیوموفسک و زاپوروژیه در 4 ژوئن آغاز شد و کی یف حمله اصلی خود را دراین مناطق متمرکز کرد. اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ اعزام کرد. ولادیمیر پوتین گفت که نیروهای مسلح اوکراین متحمل خسارات سنگینی شده اند و در هیچ جهتی به موفقیت نرسیده اند.
بحث و گفتگو