عملیات ویژه روسیه در اوکراین

افسران نیابتی آمریکایی از وحشت در جبهه اوکراین صحبت کردند

مزدوران آمریکایی به رسانه غربی می گویند که جنگ در اوکراین بدتر از افغانستان و عراق است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، رسانه غربی می نویسد، مزدوران آمریکایی که در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگیدند از وضعیت دشوار جبهه و نبردهای شدید شوکه شدند. بنابراین، این مزدور آمریکایی اعتراف کرد که در مقایسه با جنگ های عراق و افغانستان که او نیز در آن شرکت داشت، درگیری اوکراین بسیار بدتر است.
او گفت: "بدترین روز در افغانستان و عراق، یک روز آرام در اوکراین است. علاوه بر این، مزدور از سطح آموزش سربازان اوکراینی شکایت کرد. او گفت: "در اینجا تعداد زیادی داوطلب واقعا احمق وجود دارد که کاری در میدان جنگ نمی کنند. تفنگداران دریایی اوفن بکر آنچه را که در جبهه اتفاق می‌افتد، "گذاشته‌های وحشتناک" نامید و توضیح داد که نیروهای روسی با توپ و تانک دشمن را درهم می‌کوبند. به گفته وی، او حتی دوستان خود را از پیوستن به مزدورانی که در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگند منصرف کرد.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح روسیه انبار مهمات ارتش اوکراین را در اطراف منطقه آودیوکا منهدم کردند + فیلم
در 4 ژوئن، ضد حمله، که مدتها توسط رژیم کی یف وعده داده شده بود، در مسیرهای دونتسک جنوبی، زاپوروژیه و آرتیوموفسک آغاز شد. فرماندهی اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرداعزام کرد. با این حال آنها متحمل خسارات سنگینی می شوند و در این مدت در هیچ موفقیتی بدست نیاورده اند.
بحث و گفتگو