عملیات ویژه روسیه در اوکراین

حملات نیروهوایی روسیه در منطقه کوپیانسک

وزارت دفاع روسیه: نیروهای هوانوردی هشت حمله موفق به مواضع دشمن در جبهه کوپیانسک انجام دادند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه نیروهای واحد غرب، گفت: در جبهه کوپیانسک، نیرو هوایی روسیه هشت حمله به نیروهای اوکراینی وارد کرد.
خدمه بالگردهای تهاجمی کا-52 و می-28 وهواپیماهای تهاجمی سو-25، 8 حمله موشکی و بمب‌افکن به محل انباشت نیروی انسانی، تسلیحات و تجهیزات نظامی تیپ 14 مکانیزه و تیپ 103 پدافند نیروهای اوکراینی را با موفقیت انجام دادند.
به گفته این افسر، در نزدیکی استارووروفکا، نیروهای موشکی گروه غرب از سیستم راکتی چندگانه Tornado-S شبه نظامیان تیپ مکانیزه 14 نیرو های اوکراینی و تجهیزات آنها را مورد هدف قرار دادند.
در منطقه دفاعی ارتش یکم تانک،واحد توپخانه، یک گروه خرابکار اوکراینی و تیپ 32 مکانیزه نیرو های اوکراین را شناسایی و منهدم کردند و همچنین سه تلاش برای چرخش یگان های نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم نزدیک منطقه برستووی و استلماخوفکا خنثی شد.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه یکی از مراکز تصمیم گیری نیروهای مسلح اوکراین را مورد هدف قرار داد
علاوه بر این، در نزدیکی روستای کیسلوفکا ، نیروهای روسی از خمپاره‌های سانی و تانک‌های T-72B3 برای هدف قرار دادن مواضع دشمن استفاده کردند که مجموع تلفات آنها برابربا یک جوخه بود و همراه آنان یک نفربر زرهی و ماشین باری سنگین نیز منهدم شدند.
بحث و گفتگو