عملیات ویژه روسیه در اوکراین

وزارت دفاع روسیه چگونگی آزادسازی شهر سولدار را توضیح داد

وزارت دفاع روسیه چگونگی آزادسازی سولدار را توضیح داد: بلوک‌های شهر توسط گروه‌های واگنر مورد هجوم قرار گرفتند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه توضیحی در مورد آزادی سولدار در جمهوری خلق دونتسک ارائه داد و بیان کرد که بلوک های شهر سولدار توسط گروه های واگنر مورد هجوم قرار گرفت.
این دپارتمان ترکیب و مشارکت واحدهای مختلف گروه نیروهای روسی (نیروها) را در آزادسازی شهر سولدار جمهوری خلق دونتسک از یگان‌های اوکراینی توضیح داد.
این وزارتخانه گفت: "در مورد حمله مستقیم به بلوک‌های شهر سولدار تحت اشغال نیروهای مسلح اوکراین، این مأموریت رزمی با اقدامات شجاعانه و فداکارانه داوطلبان جوخه‌های حمله واگنر با موفقیت به پایان رسید.
در همان زمان، وزارت دفاع یادآور شد، عملیات تهاجمی در این جهت تاکتیکی که به شکست نیروهای اوکراینی و تصرف شهر سولدار ختم شد، توسط گروه‌بندی ناهمگن از نیروهای روسی (نیروها) انجام شد. به یک طرح و نقشه واحد که برای حل مجموعه ای از ماموریت های رزمی پیش بینی شده بود.
وزارت دفاع اعلام کرد: این مأموریت‌های رزمی، همانطور که قبلاً گزارش شد، شامل مسدود کردن شهر از شمال و جنوب، منزوی کردن منطقه رزمی، جلوگیری از انتقال ذخیره‌های دشمن از مناطق همجوار به شهر و جلوگیری از خروج نیروهای مسلح اوکراین از سولدار بود.
بحث و گفتگو