مرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد

یکی از ساکنان ایالت میشیگان آمریکا 50 کیلوگرم وزن کم کرده و تعریف نمود که چگونه توانسته به چنین نتیجه ای دست یابد. این خبر توسط وب سایت Mlive.com منتشر شده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، اکتبر 2020، تام یدما جونیور به کووید-19 مبتلا شد. او 50 ساله ، مبتلا به دیابت و تقریباً 155 کیلوگرم وزن داشت و بنابراین احتمال روبرو شدن وی با عوارض شدید کرونا به طور قابل توجهی بالاتر از حد متوسط ​​بود. این مرد بیش از یک ماه بیمار بود و قول داد که پس از بهبودی قطعا وزن کم خواهد کرد. او توضیح می دهد: "کووید واقعاً مرا ترساند. من نمی‌خواستم بدون هیچ آمادگی دوباره در آن موقعیت قرار بگیرم."
ارتباط نزدیک بی خوابی و چاقی
برای کاهش وزن، ایدما با یک متخصص تغذیه مشورت و شروع به استفاده از اپلیکیشنی کرد که در مورد تغذیه صحیح توصیه هایی می کرد. معلوم شد که لازم نیست غذای مورد علاقه خود را کاملاً رها کنید - فقط مقدار هربار مصرف آنرا را کاهش دهید و مواد غذایی سالم بیشتری اضافه کنید. او شروع به گذاشتن سوسیس و سبزیجات در ماکارونی و پنیر کرد، با نان کم کالری یا نان پیتا ساندویچ درست کرد و گوشت بوقلمون را جایگزین گوشت چرخ کرده گاو نمود.
ایدما در عین حال شروع به پیاده روی روزانه کرد. ابتدا روزی 15 دقیقه پیاده روی می کرد و سپس قدرت گرفت و هر روز صبح سه تا پنج کیلومتر را با پای پیاده پشت سر می گذاشت. با گذشت زمان وزن او به 105 کیلوگرم کاهش یافت. مرد می گوید: "الان من زندگی کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته دارم و از هر دقیقه آن لذت می برم.
بحث و گفتگو