پنج هزار آقازاده‌ی ایرانی در آمریکا زندگی می‌کنند +عکس، ویدئو

وزیر پیشین نفت ایران از زندگی ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا در آمریکا خبر داد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، محمد غرضی، فعال سیاسی و وزیر دوران جنگ، در گفتگو با خبرآنلاین در بخشی از صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می‌خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همینگونه هستند، منتهی با هم تعامل می‌کنند، یعنی بخش‌های مختلف را به هم واگذار می‌کنند و در یک چیزی شریک هستند: زیر زندگی و زیر معیشت برای مردم؛ یعنی آنها در این شراکت دارند و بقیه را بین هم تقسیم می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: «شما ببینید از این ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا که در آمریکا هستند چگونه امتیازات را بین خودشان تقسیم کرده‌اند و اصلا مشخص نیست که او پسر یک اصولگرا است یا پسر یک اصلاح طلب. شما کشور را مقداری سیاسی می‌بینید و من بیشتر آن را اداری می‌دانم. آنها در بالا دعوای زرگری راه می‌اندازند و در زیر منافع را تقسیم می‌کنند.»

این کاربران معتقدند آمریکا با توجه به اینکه منافع خودش در حضور این افراد با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلانی که می‌کنند است، اما باید آنها را از کشورش اخراج کند و اجازه ندهد با پول مردم ایران این چنین خوش‌گذرانی کنند، مگر می‌شود کسی همچون فرزند معصومه ابتکار ۲۰ سال برای تحصیل در آمریکا باشد؟!

بسیاری از کاربران ایرانی با خشم و تنفر از مسئولان، مدیران و دولتمردان ایرانی سخن می‌گویند و بر این باورند که فرزندان این افراد با سرمایه و حق مردم ایران در حال خوش‌گذرانی هستند. البته این کاربران در کنار این خشم امیدی وصف ناشدنی به آبادی کشورشان و برپایی عدالت و شادی در سرزمین‌شان دارند.

بحث و گفتگو