گزارش و تحلیل

طرح توطئه جدید ناتو در اوکراین

© NATO ناتو و اوکراین
 ناتو و اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2024
اشتراک
سرویس اطلاعات خارجی روسیه در گزارشی فاش کرد اوکراین قصد دارد حمله موشکی روسیه به یک کودکستان در قلمرو تحت کنترل کی‌یف و یا بیمارستان یا مهدکودک را صحنه‌ سازی کند.
البته انجام چنین کاری توسط کشورهای غربی و نوکر آنها زلنسکی امری دور از ذهن نیست چرا که برای اینها مهم نیست که تعداد زیادی کودک و یا مریض های بستری شده و یا... اوکراینی کشته شوند تا بهانه هایی برای رسیدن به اهداف خود کنند.
اینها قبل تر هم در سوریه حمله شیمیایی انجام داده بودند و صحنه سازی های مختلف برای بزرگ سازی آن انجام داده بودند تا دولت سوریه را متهم به چنین حمله ای کنند و بتوانند از آن به عنوان بهانه ای برای حمله به سوریه استفاده کنند.
البته در نهایت هم کار از دستشان در رفت و برخی ماموران سازمان های بین المللی موفق شدند ثابت کنند که حمله شیمیایی در سوریه ساختگی بود ولی خوب رسانه های غربی در این باره سکوت کردند.
این روزها هم این ایالات متحده و کشورهای غربی می باشند که با سیاست های یک بام و دو هوای خود از حمله اسرائیل به مدارس و مساجد و کلیساها و بیمارستان ها حمایت می کنند و روی همه جنایات اسرائیل سرپوش می گذارند و خوب نتانیاهو هم آن روی سکه زلنسکی می باشد.
عملا زلنسکی با نگاه به نتانیاهو و الگو برداری از او تلاش دارد دست به جنایت های مشابه جنایات اسرائیل درغزه چه در روسیه و چه حتی بر علیه مردم اوکراین بزند.
حتی بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان این روزها این بحث را مطرح می کنند که اسرائیل نه فقط از حمله 7 اکتبر مطلع بوده بلکه حتی تسهیلاتی برای محقق شدن این عملیات فراهم کرده تا تعداد زیادی اسرائیلی کشته شوند و بعد نتانیاهو و دولت تندرو وی بتوانند آرزوی دیرینه خود مبنی بر نابودی غزه و کشتن فلسطینی ها و یا اخراج آنها از غزه و کرانه باختری را محقق کنند.
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2024
گزارش و تحلیل
چرا روسیه قطعا در جنگ با ناتو پیروز است؟
شبیه جریان حملات 11 سپتامبر که بسیاری کارشناسان این روزها باور دارند آمریکایی ها آن را تسهیل کردند و حتی سازمان های اطلاعاتی آمریکا پشت آن بودند تا در نهایت بهانه ای برای اشغال افغانستان و عراق پیدا کنند.
گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه خاطرنشان می کند که رهبری اوکراین امیدوار است از این طریق روحیه نیروهای مسلح اوکراین را افزایش دهد، و لغو محدودیت های غرب برای حملات موشکی به عمق روسیه را توجیه کند و حمایت کشورهای جنوب جهانی را جلب کند.
در عین حال، ایالات متحده قصد دارد از این توطئه برای افزایش فشار بر ایران و کره شمالی استفاده کند. حمله صحنه‌سازی شده ظاهراً با موشک‌هایی شبیه موشک های آنها انجام خواهد شد.
در واقع به این ترتیب آنها با یک تیر چند نشان را می توانند بزنند.
یکی اینکه فضاسازی رسانه ای بین المللی برای توجیه استفاده اوکراین از سلام های آنها برای هدف قرار دادن عمق خاک روسیه استفاده کنند و دیگری فشار بر ایران و کره شمالی برای توقف همکاری های نظامی خود با روسیه می باشد.
با توجه به این شرایط می توان گفت اگر در روزهای آینده شاهد حمله ای به یک کودکستان و یا بیمارستان و یا... بودیم باید مطمئن باشیم کار کار زلنسکی است و دستور از آمریکا و انگلیس آمده.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала