در آمریکا جانشین های غیرمنتظره ای برای بایدن و هریس پیدا کردند

© Sputnik / Dmitry Parshin /  مراجعه به بانک تصاویر Избиратель во время голосования на выборах президента США на одном из избирательных участков в Нью-Йорке
Избиратель во время голосования на выборах президента США на одном из избирательных участков в Нью-Йорке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2024
اشتراک
هنری اولسن، تحلیلگر ارشد مرکز اخلاق و سیاست عمومی در مقاله ای برای نیویورک پست پیشنهاد کرد که گرچن ویتمر فرماندار میشیگان و رافائل وارنوک، سناتور جورجیا باید جایگزین جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا و کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در رقابت های ریاست جمهوری شوند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره آمده است:"بسیاری بر این باورند که زمان بازنشستگی بایدن فرا رسیده است، اما نمی دانند چه کسی می تواند جایگزین او شود. <...> وقتی به آن فکر می کنید، آنها انتخاب واضح و بهتری دارند: فرماندار میشیگان گرچن ویتمر به عنوان رئیس جمهور و سناتور جورجیا رافائل وارنوک به عنوان معاون رئیس جمهور <...> آنها با هم تاریخ را خواهند ساخت".
اولسن خاطرنشان کرد، جفت ویتمر-وارنوک برای اولین بار در تاریخ در انتخابات ریاست جمهوری بدون مرد سفیدپوست خواهد بود. او گفت که این فرماندار زن و سناتور سیاهپوست به حزب دموکرات کمک خواهند کرد تا آرای گروه های اجتماعی مشابه را جذب کند. این کارشناس افزود، علاوه بر این، میشیگان و جورجیا به طور سنتی نقش بزرگی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ایالت های در حال نوسان بین دموکرات ها و جمهوری خواهان ایفا می کنند.
این تحلیلگر تاکید کرد: با این حال، مزایای نامزدها به جنسیت و رنگ پوست محدود نمی شود. ویتمر و وارناک سه دهه از بایدن جوان‌تر هستند و به وضوح مهارت‌های گفتاری بالاتری نسبت به رئیس‌جمهور فعلی و معاون رئیس‌جمهور دارند. اولسون گفت، علاوه بر این، فرماندار و سناتور در مبارزات سیاسی پیچیده در ایالت های خود تجربه دارند، جایی که هم لیبرال ها و هم محافظه کاران را به سمت خود جذب کردند.
این مقاله نویس در پایان گفت: "دموکرات ها گزینه روشنی برای جایگزینی بایدن دارند و ترامپ باید به طور جدی نگران این تحول باشد.
نظرسنجی منتشر شده توسط CNN در روز سه‌شنبه نشان داد که ترامپ از همه نامزدهای دیگر بهتر عمل کرده است. ویتمر پنج درصد کمتر از ترامپ محبوبیت دارد( 47 درصد به 42 درصد ).
همه رسانه های آمریکایی معتقدند که رئیس جمهور فعلی در اولین مناظره با ترامپ که در شب پنجم ژوئن در آتلانتا برگزار شد، ناموفق عمل کرد. بایدن تلو تلو خورد و مکث کرد، و همیشه افکارش را به وضوح بیان نکرد، و در پایان این مراسم ، دوربین های تلویزیونی لحظه ای را نشان دادند که همسرش جیل به او کمک می کرد تا از پله ها پایین برود.
دومین مناظره بایدن و ترامپ قرار است در 10 سپتامبر برگزار شود. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала