نیروهای مسلح اوکراین از استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز خودداری می کنند

نیروهای مسلح اوکراین از استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز خودداری می کنند
نیروهای مسلح اوکراین از استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز خودداری می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2024
اشتراک
اوکراین به دلیل فعالیت پهپادهای روسی که تانک های آمریکایی آبرامز را بیش از حد در میدان نبرد آسیب پذیر کرده، استفاده از آنها را متوقف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقامات نظامی آمریکا در اینباره می نویسد.
در مقاله منتشره آمده است: "دریاسالار کریستوفر گریدی، معاون رئیس ستاد مشترک ارتش و یک مقام وزارت دفاع آمریکا که خواهان عدم معرفی خود بود، ضمن عدم استفاده اوکراینی ها از تانک های آبرامز گفتند: این تانک ها اکنون از خط مقدم جبهه خارج شده اند و ایالات متحده با اوکراینی ها برای تغییر تاکتیک همکاری خواهد کرد".
یکی دیگر از مقامات ارشد پنتاگون که نامش فاش نشده، گفت: استفاده گسترده از پهپادها در میدان نبرد به این معنی است که "هیچ زمین باز وجود ندارد که بتوانید به سادگی بدون ترس از شناسایی از آن عبور کنید."
قاتل “تانک آبرامز” - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2024
داده نمایی
قاتل “تانک آبرامز” + داده نمایی
در پایان سپتامبر 2023، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، اعلام کرد که اولین دسته از تانک های آبرامز آمریکایی وارد اوکراین شده است و واشنگتن در مجموع قول تحویل 31 خودروی جنگی را به کی یف داده است.
رسانه های آمریکایی اعتراف کردند، در دو ماه گذشته حداقل پنج تانک آبرامز در اوکراین از کار افتاده است. علاوه بر این، سربازان روسی ده ها تانک لئوپارد آلمانی و چندین چلنجر بریتانیایی و ماشین زرهی چرخدار فرانسوی AMX-10RC را منهدم کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала