- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

واکنش کرملین نسبت به عرضه محرمانه موشک‌های بالستیک زمین به زمین آمریکا به اوکراین

© Sputnik / Alexander Vilfکرملین مسکو
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
اشتراک
پسکوف: ارسال موشک دوربرد به کی یف توسط آمریکا، مهر تایید دخالت واشنگتن در درگیری است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روسیه درباره ارسال سری موشک‌های دوربرد آمریکا به کی یف گفت، این موضوع مهر تایید دیگری بر دخالت آمریکا در درگیری اوکراین است.
دیمیتری پسکوف درباره ارسال سری موشک‌های بالستیک زمین به زمین تاکتیکی سوخت جامد آمریکا به کی یف اظهار داشت:" اولاً، این مهر تأیید دیگری بر دخالت مستقیم ایالات متحده آمریکا در درگیری اوکراین است. ثانیاً، این موضوع جنبه بسیار جالب دیگری نیز دارد چرا که ظاهراً پیشتر در زمانی ارسال موشک ها انجام شده که لایحه هنوز به قانون تبدیل نشده و لازم الاجرا نشده بوده است."
وی بیان داشت: "من این احتمال را رد نمی کنم، کسانی که چنین تصمیمی گرفتند و این تصمیم را اجرا کردند، قوانین داخلی ایالات متحده آمریکا را زیر پا گذاشتند و احتمالاً برخی از نمایندگان کنگره به این موضوع توجه خواهند کرد و متعجب خواهند شد که آیا همه چیز به صورت قانونی انجام شده است."
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2024
وزارت خارجه روسیه: زلنسکی با پول آمریکا،اوکراینی ها را فریب می دهد
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روسیه گفت، ایالات متحده با ارسال این نوع موشک ها به کی یف، صرفا به ریختن روغن بر آتش درگیری اوکراین ادامه می دهد.
دیمیتری پسکوف درباره ارسال سری موشک‌های دوربرد آمریکا به کی یف اظهار داشت:"آمریکا و این موشک ها نمی توانند نتیجه پیشروی عملیات ویژه نظامی را تغییر دهند. نتیجه از پیش تعیین شده و قطعی است و پویایی کنونی وضعیت در جبهه ها این را نشان می دهد. ما پیروز خواهیم شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала