لوکاشنکو: احتمال اقدامات تحریک آمیز از سوی اوکراین در مرز با بلاروس بسیار زیاد است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
اشتراک
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت که یک گروه متشکل از 120 هزار نظامی اوکراینی در نزدیکی مرز بلاروس متمرکز شده است، احتمال اقدامات تحریک آمیز بسیار زیاد است.
به گزارش اسپوتنیک، لوکاشنکو گفت:" وضعیت بسیار متشنجی در مرزهای جنوبی ما در حال شکل گیری است. شمار قابل توجهی از ارتش اوکراین شامل حدود 120 هزار نفر نیرو، نیروهای ارتش و دفاع سرزمینی آن در مجاورت مرز بلاروس متمرکز شده اند. در مناطق مرزی مجموعه اقداماتی در راستای ایجاد سیستمی از خطوط دفاعی، مناطق و مواضع پدافندی انجام شده که دائماً در حال تقویت است."
ارتش اوکراین پس از چندین ماه عملیات رزمی فرسوده شده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2024
آمریکا اعتراف کرد که ارتش اوکراین پس از چندین ماه عملیات رزمی فرسوده شده
الکساندر لوکاشنکو همچنین گفت که فرمول ادعایی صلح زلنسکی (رهبر اوکراین) غیرواقعی است، روسیه مناطق جدید را ترک نخواهد کرد.
وی خاطرنشان ساخت: "نباید به دنبال ارائه و مطرح کردن راه حل های رادیکال، مثل فرمول ولادیمیر زلنسکی بود، طرحی که مثلا میهن پرستانه و امثال آن است، و البته غیر واقعی است. روس ها امروزه نه کریمه و نه مناطق شرقی که آنها را نوواراسیا (روسیه جدید) می نامند، را ترک نخواهند کرد. آنها از این مناطق نخواهند رفت، دلیلش را هم می دانید. بنابراین، ارائه پیشنهادهای غیرقابل قبول قبل از مذاکرات، به این معناست که طرفی که آنها را مطرح می کند، آمادگی مذاکره را ندارد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала