سخنگوی کرملین: لایحه کمک آمریکا به کی یف در جهت تحریک به ادامه درگیری تا آخرین اوکراینی است

© iStock.com / Sergey Sokolnikovکرملین مسکو
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روسیه درباره لایحه بسته کمکی ایالات متحده برای اوکراین گفت، این اقدامات عملا تحریک کی یف به ادامه درگیری تا آخرین اوکراینی است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف اظهار داشت:" واشنگتن به دلیل اختلافات سیاسی داخلی خود به دنبال روش های مختلف برای ادامه کمک ها به اوکراین است. در هر صورت، عملاً این اقدامات تحت هر رژیمی از ارائه کمک(به کی یف)، در راستای تحریک اوکراین به درگیری های بیشتر تا آخرین اوکراینی و با سود تضمین شده برای ایالات متحده صورت می گیرد."
نظامیان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2024
پیش بینی غم انگیز افسران ارتش اوکراین برای تابستان
اپوزیسیون جمهوری خواه که مجلس نمایندگان آمریکا را کنترل می کند، پس از ماه ها تاخیر، به جای تایید درخواست کاخ سفید که قبلاً به سنا رسیده بود، سه لایحه از خود را برای کمک به متحدان ایالات متحده از جمله اوکراین پیشنهاد کرد. تخصیص پیشنهادی، هم به طور کلی و هم برای مناقشه اوکراین، مطابق با مبالغی است که دولت بایدن درخواست می کند - به ترتیب 95 و 61 میلیارد دلار. نویسندگان لوایح جدید تلاش می کنند حداقل بخشی از کمک ها را به کی یف به قالب وام منتقل کنند، کنترل بودجه تخصیص یافته را تشدید کرده و دولت آمریکا را ملزم به تدوین یک استراتژی بلندمدت برای اقدام در اوکراین کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала