پوتین در 29 فوریه در مجمع فدرال سخنرانی خواهد کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2024
اشتراک
خطاب قراردادن نمایندگان دومای دولتی و اعضای شورای فدراسیون با پیام سالانه در مورد وضعیت کشور و جهت گیری های اصلی سیاست داخلی و خارجی یکی از اختیارات رئیس جمهور است که در ماده 84 قانون اساسی تصریح شده است.
به گزارش اسپوتنیک، با استناد به سرویس مطبوعاتی کرملین، ولادیمیر پوتین پیام خود را در 29 فوریه به مجلس فدرال ارائه خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: "ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه با پیام سالانه خود در 29 فوریه 2024 در مجمع فدرال فدراسیون روسیه سخنرانی خواهد کرد.
سال گذشته، رئیس دولت در 21 فوریه پیامی را به مجلس فدرال ارائه کرد. در سال 2022 هیچ پیامی ارائه نشد زیرا همانطور که خود رئیس جمهور توضیح داد، این امر با "دینامیک بزرگ رویدادها" مرتبط بود.
ساختمان مجلس دوما روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
نماینده دوما: رفاه سیاره زمین به فدراسیون روسیه بستگی دارد
این پیام یک سند سیاسی و حقوقی برنامه ای است که چشم انداز بردارهای استراتژیک برای توسعه روسیه در آینده نزدیک را بیان می کند. این شامل مقررات سیاسی، اقتصادی، ایدئولوژیک و همچنین پیشنهادهای خاص برای کار قانونگذاری هر دو اتاق مجلس فدرال است.
به طور سنتی، سناتورها، نمایندگان دومای ایالتی، اعضای دولت، روسای دادگاه های قانون اساسی و عالی، فرمانداران، رؤسای مجامع قانونگذاری نهادهای تشکیل دهنده کشور، سران مذاهب سنتی، شخصیت های عمومی، از جمله سران منطقه ای، انجمن های اجتماعی، سردبیران رسانه های بزرگ در این مراسم حضور دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала