سرزنش کارلسون در آمریکا به دلیل انجام مصاحبه با پوتین

© AP Photo / Richard DrewВедущий "Tucker Carlson Tonight" Такер Карлсон в студии Fox News Channel
Ведущий Tucker Carlson Tonight Такер Карлсон в студии Fox News Channel - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
اشتراک
کریستین امانپور، خبرنگار سی‌ان‌ان، تاکر کارلسون را سرزنش کرده و گفت روزنامه‌نگاران ظاهراً سعی می‌کنند "هر روز" با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مصاحبه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، امانپور در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد: " آیا تاکر واقعاً فکر می‌کند که ما روزنامه‌نگاران از زمان شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین هر روز سعی نکرده‌ایم با رئیس‌جمهور پوتین مصاحبه کنیم؟ این پوچ است، ما همچنان درخواست مصاحبه را ادامه خواهیم داد، همانطور که چندین سال است انجام می دهیم."
در همان زمان، کاربران در نظرات پست به او اشاره کردند که "فردی که برای CNN کار می کند" "روزنامه نگار نیست" و این کانال را متهم به کار برای حزب دمکرات آمریکا کردند.
روز سه‌شنبه، تاکر کارلسون یک پیام ویدیویی در شبکه X در پس‌زمینه برج‌های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی منتشر کرد که در آن اظهار داشت که به زودی با پوتین مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، او این کار را انجام خواهد داد زیرا آمریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند. وی افزود که مردم ایالات متحده حق دارند "همه چیز ممکن" را درباره موضوعی "که در آن درگیر هستند" بدانند.
مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره آمریکا، در برابر پس‌زمینه اطلاعاتی درباره سفر کارلسون به روسیه، گفت که دموکرات‌ها در ایالات متحده و مبلغان رسانه‌ای آنها از چشم‌انداز مصاحبه یک روزنامه‌نگار آمریکایی با رئیس‌جمهور روسیه هراس دارند.
احتمال مصاحبه کارلسون با رهبر روسیه در سپتامبر 2023 گزارش شد، زمانی که این روزنامه‌نگار در مصاحبه‌ای با نشریه سوئیسی Die Weltwoche اظهار داشت که سعی کرده با پوتین مصاحبه کند، اما توسط مقامات آمریکایی ممنوع شد. کارلسون شرایط این موضوع را مشخص نکرد. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری، در توضیح این وضعیت، گفت که جامعه ایالات متحده پر از تبلیغات روس هراسی شده است، اما روزی این وضعیت تغییر خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала