افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از کار دانشگاه نیروهای ویژه در چچن تمجید کرد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы полка полиции специального назначения имени Героя России А. А. Кадырова МВД по Чеченской Республике
Бойцы полка полиции специального назначения имени Героя России А. А. Кадырова МВД по Чеченской Республике - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2024
اشتراک
اسکات ریتر از کار دانشگاه نیروهای ویژه در چچن تمجید کرد.
اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با اسپوتنیک از دانشگاه نیروهای ویژه روسیه در گودرمس که در آن داوطلبان از سراسر روسیه دوره های آموزشی سریع را می گذرانند و همچنین از سطح آموزش پرسنل نظامی روسی شرکت کننده در عملیات نظامی ویژه تمجید کرد.
ریتر در مورد سفر به چچن و بازدید از دانشگاه اظهار داشت: کارکنان دانشگاه متخصصان واقعی هستند و کسانی که دوره ای را در دانشگاه گذرانده و به منطقه عملیات نظامی ویژه رفتند مهارت های بسیار خوبی از خود نشان دادند. اگر آمریکا در موقعیتی مشابه روسیه قرار بگیرد، جایی که نیاز باشد افرادی را برای جنگیدن در یک درگیری مسلحانه مشابه آموزش دهد، ما به آکادمی مانند دانشگاه نیروهای ویژه روسیه در چچن نیاز خواهیم داشت.
علاوه بر این، وی از حرفه ای بودن و شجاعت جنگنده های روسی واقع در منطقه نظامی شمالی بسیار قدردانی کرد.
وی افزود: البته تسلیحات بسیار مهم هستند. اما اجازه دهید با واقعیت روبرو شویم، این تسلیحات نیستند که در جنگ پیروز می شوند، این مردمی هستند که از آنها استفاده می کنند. من به ویژگی های شخصی سربازان روسی، در سطح آموزش، رهبری آنها، و همچنین به سیستم جنگی آنها، زنجیره های لجستیکی، تاکتیک هایی که آنها در طول عملیات نظامی به آنها پایبند هستند بیش از حد اطمینان دارم.
تسلیم شدن نظامیان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
سربازان اوکراینی پس از دریافت دستوربرای نگه داشتن مواضع بدون مهمات، تسلیم شدند + فیلم
وی در پایان گفت: به نظر می رسد پهپادهای روسی تهدید قابل توجهی برای تجهیزاتی که اوکراینی ها دریافت کرده اند، نیستتند، بلکه این واقعیت است که خود اوکراینی ها نمی دانند چگونه از این تسلیحات نگهداری کنند.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала