- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزیر دفاع روسیه: تلفات نیروهای مسلح اوکراین به بیش از صدها هزار نفر رسید

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2024
اشتراک
ایالات متحده در تلاش است تا جاه طلبی های خود برای رهبری جهان را به قیمت جان اوکراینی ها محقق کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در کنفرانسی موضوعی با رهبری نیروهای مسلح روسیه اظهار داشت که ارتش روسیه به طور روشمند پتانسیل رزمی دشمن را کاهش می دهد و ابتکار راهبردی را حفظ می کند. در سال 2023، تلفات نیروهای مسلح اوکراین از 215 هزار نفر و 28 هزار قبضه سلاح فراتر رفت.
شویگو گفت: "ما ابتکار راهبردی را در سراسر خط جبهه حفظ می کنیم".
وی در عین حال تاکید کرد:" تشکیلات اوکراینی در حال کاهش منابع انسانی هستند و نتوانستند به هیچگونه نتیجه ای در میدان نبرد دست یابند.
علیرغم تحلیل رفتن منابع انسانی نیروهای اوکراینی و عدم نتیجه در میدان نبرد، ایالات متحده در تلاش است تا جاه طلبی های خود برای رهبری جهان را به قیمت جان اوکراینی ها محقق کند. به تحریک متصدیان غربی، رژیم کی‌یف همچنان سربازان خود را به قتلگاه می‌فرستد و به دنبال هر فرصتی برای تکمیل صفوف ارتش اوکراین است".
پهپاد دریایی روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
ویژگی های اولین پهپاد دریایی روسیه
وزیر دفاع روسیه ابراز اطمینان کرد که اینگونه اقدامات، وضعیت در خطوط جبهه را تغییر نمی دهد، بلکه فقط درگیری نظامی را طولانی‌تر می کند.
شویگو گفت که وزارت دفاع خط تولید سریال انواع پهپادها را سازماندهی می کند.
وی در کنفرانسی موضوعی با رهبری نیروهای مسلح روسیه گفت: "ما عرضه محبوب ترین مدل ها را افزایش خواهیم داد. به ویژه، یک خط تولید سریال از هواپیماهای بدون سرنشین، تهاجمی فوق العاده سبک تا سنگین را راه‌اندازی خواهیم کرد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала