گزارش و تحلیل

نتانیاهو سخت به جنگ با ایران نیاز دارد

© Sputnik / Ruslan Krivobokایران و اسرائیل
ایران و اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2024
اشتراک
عملیات تروریستی کرمان یک روز پس از ترور شهید صالح العاروری در حومه جنوبی بیروت و ترور شهید موسوی در دمشق نشان می دهد که نتانیاهو شدیدا نیاز دارد که یک جنگ بزرگ در منطقه راه بیاندازد تا از چاله ای که در آن گیر کرده خارج شود.
آنچه مسلم است هر طرفی که دست در عملیات تروریستی کرمان داشته باشد طرفی است که حقوق بگیر سازمان های امنیتی اسرائیل و ایالات متحده می باشد.
امروزه دیگر بر کسی مخفی نیست که سازمان هایی مانند مجاهدین خلق یا داعش خراسان و یا جند الله و یا... همه اسامی گروه های متنوعی هستند که ساخته و پرداخته و یا مواجب بگیر اسرائیل و ایالات متحده می باشند و در راستای اهداف اسرائیل فعالیت می کنند، این بدین معنا است که هر اتفاقی رخ دهد در نهایت اسرائیل و ایالات متحده پشت ماجرا هستند.
بر کسی پوشیده نیست پس از حدود سه ماه فجیع ترین جنایات که توسط اسرائیل بر علیه مردم بی گناه غزه ارتکاب شده امروزه دیگر شرایط بین المللی به گونه ای نیست که اسرائیل بتواند کشتار مردم بی گناه را با خونریزی ادامه دهد و حتی ایالات متحده دیگر نمی تواند از این جنایات پشتیبانی کند و این جنایات باید متوقف شود.
نتانیاهو و دولت تندروی وی که مسبب اصلی همه این فجایع می باشند به خوبی می دانند همین که آتش بس اعلام شود مرگ سیاسی آنها شروع خواهد شد.
امروزه به این دلیل آنها نیاز دارند به هر ترتیبی شده جنگ بزرگی راه بیاندازند که جهان را تکان دهد و همه را درگیر کند و در این راستا تنها راه برایشان این است که پای ایران و حزب الله و آمریکا و دیگر کشورهای منطقه را به این جنگ باز کنند.
در این راستا هیچ اهمیتی برای نتانیاهو و دولت تندرو اش ندارد که شرایطی پیش آید که حتی همه مردم اسرائیل هم کشته شوند، تنها چیزی که برای آنها مهم است این می باشد که چند روزی بیشتر در قدرت باقی بمانند.
نتانیاهو شرط بندی می کند که اگر احیانا جنگ میان اسرائیل و ایران و جبهه مقاومت در گیرد ایالات متحده هم وارد این جنگ شود.
حال بحث اصلی در این است که آیا ایران و جبهه مقاومت و این فرصت را به نتانیاهو خواهند داد تا زنده بماند یا نه؟
از روز 7 اکتبر تا به حال هم ایران هم جبهه مقاومت تلاش کردند تا این فرصت را به نتانیاهو ندهند و به همین دلیل می باشد که اسرائیل به عملیات تروریستی بر علیه ایران و جبهه مقاومت شدت بخشیده است.
آنچه مسلم است این می باشد که ایران و جبهه مقاومت دست نتانیاهو و تروریست های او را خوانده اند و از افتادن در دام آنها پرهیز خواهند کرد، قطعا پاسخ خواهند داد ولی نه طبق جدول کاری نتانیاهو بلکه طبق جدول کاری ایران وجبهه مقاومت.
امروزه یک بار دیگر خون شهدای ایرانی با شهدای فلسطینی و لبنانی و عراقی و یمنی و... عجین شده تا ثابت کند جبهه مقاومت یکی است و مرز نمی شناسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала