در آمریکا توصیه کردند که اوکراین بازگرداندن اراضی از دست رفته را فراموش کند

© AP Photo / Efrem Lukatskyدر آمریکا توصیه کردند که اوکراین بازگرداندن اراضی از دست رفته را فراموش کند
در آمریکا توصیه کردند که اوکراین بازگرداندن اراضی از دست رفته را فراموش کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2024
اشتراک
در آمریکا ابراز عقیده کردند که بعید است اوکراین در آینده نزدیک در زمینه بازگرداندن اراضی از دست رفته به موفقیت دست یابد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرده است.
این نشریه توصیه کرد که مقامات اوکراینی "میل مداوم" برای بازگشت به مرزهای 2014 را فراموش کنند. در مطلب منتشره در این روزنامه خاطرنشان می شود که "رویدادهای سال گذشته به وضوح نشان داده است که این هدف در آینده نزدیک قابل دستیابی نیست"، حتی اگر غرب حمایت نظامی از کی یف را از سر بگیرد.
روزنامه وال استریت ژورنال همچنین شکست ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین را یادآور شد و احتمال داد که کی یف مجبور خواهد شد به انعقاد توافقنامه صلح با روسیه تن در دهد.
آنالنا باربوک، وزیر امور خارجه آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2024
"پیروزی بر روسیه غیرممکن است." در آلمان به سخنان باربوک در مورد روسیه پاسخ تندی دادند
سپتامبرسال گذشته، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، طرح صلح خود را متشکل از دو خواسته اعلام کرد. به گفته این سیاستمدار، برنامه او شامل خروج کامل نیروهای روسیه از خاک اوکراین تا مرزهای سال 1991 میلادی و همچنین بازگرداندن کنترل کی یف بر کل مرز دولتی و منطقه انحصاری اقتصادی در دریای سیاه و آزوف و تنگه کرچ است.
پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، وعده کمک به اوکراین از سوی کشورهای گروه هفت در "بازگرداندن سرزمین‌ها" و تقویت نیروهای مسلح خود را داده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала