واکنش سفیر روسیه به بسته جدید کمک های آمریکا به اوکراین

© iStock.com / Yaraslau Mikheyeuپرچم های آمریکا و اوکراین
پرچم های آمریکا و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2023
اشتراک
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده اعلام کرد بسته جدید کمک های آمریکا به کی یف یک بار دیگر نشان می دهد که ایالات متحده به مفهوم "جنگ تا آخرین اوکراینی" وفادار است، اما اکنون با اضافه شدن جمله "تا زمانی که پول کافی باشد."
به گزارش اسپوتنیک، پیشتر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده بود که ایالات متحده به اوکراین کمک نظامی به مبلغ 250 میلیون دلار می رساند.
سفیر روسیه گفت: "واشنگتن یک هدیه خونین سال نو را به کی یف می فرستد. یک بار دیگر وفاداری خود را به مفهوم جنگ "تا آخرین اوکراینی" نشان می دهد. اما با یک تذک کوچک - "تا زمانی که پول کافی باشد."
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2023
بلینکن از اختصاص آخرین بسته کمک نظامی به اوکراین خبر داد
به گفته وی، واشنگتن "بیهودگی تلاش ها" برای شکست روسیه در میدان جنگ را درک می کند. با این وجود، ایالات متحده رژیم "دست نشانده" را به سمت پرتگاه سوق می دهد و هزاران نفر از مردم معمولی اوکراینی را به مرگ حتمی محکوم می کند.
آنتونوف افزود: "ایالات متحده با بسته‌های کمکی "بی‌پایان" اساساً بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت افراد تحت مراقبت خود را ثابت می‌کند.
سفیر روسیه تاکید کرد: "تامین سلاح های جدید قادر به تغییر وضعیت "در زمین" نیست. هیچ حمله تروریستی توسط نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از تسلیحات غربی بدون پاسخ قاطع باقی نمی ماند. تمام تجهیزات ناتو سوزانده و مهمات منهدم خواهد شد. وقت آن است که آمریکایی ها از پروژه های توهمی برای تحمیل شکست استراتژیک به روسیه دست بکشند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала