افسر سابق آمریکایی از غرب خواست با دقت به "سخنان پوتین" گوش دهد

© Sputnik / Гавриил Григоров /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا گفت که رهبران غربی باید با دقت به آنچه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید گوش داده تا موقعیت روسیه را درک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر در مصاحبه با کانال یوتیوب Ask The Inspector گفت:" من توصیه می کنم به آنچه پوتین می گوید گوش دهید. این مرد به وضوح می گوید روسیه چه خواهد کرد. به لطف سخنرانی های او، می توانید چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد دولت روسیه و اولویت های آن درک کنید".
ریتر یادآور شد که رئیس جمهور روسیه بارها تاکید کرده که این کشور قصد حمله به کشورهای ناتو را نداشته و انتظار دارد که روابط با کشورهای اروپایی به حالت عادی بازگردد. این افسر سابق اطلاعاتی تاکید کرد: "با این حال، مسکو موظف نیست به واشنگتن و بروکسل که بارها توافقنامه ها را نقض کرده اند و رفتار تهاجمی با روسیه داشته اند، اعتماد کند".
وی ادامه داد:"دوباره می گویم به ولادیمیر گوش کنید. او گفت که اگر می تواند به سال 2000 برگردد، به خود توصیه می کند که در مورد به اصطلاح شرکا ساده لوح نباشد. روسیه دیگر به ما اعتماد نخواهد کرد تا زمانی که ما یک تحول اساسی در سیاست خارجی خود ایجاد کنیم".
پوتین پیش از این گفته بود که غرب می خواهد روسیه را با تقسیم آن، و استفاده از منابع آن نابود کند. به گفته وی، غرب به چنین کشور بزرگی با جمعیت کافی نیازی نداشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала