پوتین: سخنان بایدن در مورد حمله روسیه به ناتو پوچ و بیهوده است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2023
اشتراک
روسیه علاقه مند به توسعه روابط با کشورهای ناتو است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک مصاحبه اظهار داشت که روسیه به توسعه روابط با کشورهای ناتو علاقه مند است و نمی خواهد این روابط از بین بروند و خراب بشوند. فدراسیون روسیه و این کشورها هیچ ادعای ارضی علیه یکدیگر ندارند.
پوتین در مصاحبه با پاول زاروبین، روزنامه‌نگار، درباره اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ادعا می‌شود فدراسیون روسیه برنامه‌های مشابهی دارد، در ادامه افزود: "روسیه هیچ دلیلی برای این کار ندارد، هیچگونه منفعتی - نه منافع ژئوپلیتیکی، نه اقتصادی، نه سیاسی و نه نظامی برای جنگ با کشورهای ناتو وجود ندارد. ما هیچگونه ادعای ارضی علیه یکدیگر نداریم و تمایلی به خراب کردن روابط با آنها نداریم. ما به توسعه روابط علاقه مند هستیم.
رئیس جمهور هر کشور بزرگ، و ایالات متحده، تنها "مالک" ناتو، " نمی تواند این امر را درک نکند. روسیه هیچ مشکلی با کشورهای ناتو ندارد".
Генсек альянса Йенс Столтенберг во время выступления в Брюсселе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
استولتنبرگ جلوگیری از تشدید تنش نظامی با روسیه را وظیفه اصلی ناتو خواند
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با روزنامه نگار پاول زاروبین گفت: "روسیه هیچ مشکلی با کشورهای ناتو ندارد، این آنها هستند که به طور مصنوعی مشکلات ایجاد می کنند، آنها رقیبی مانند فدراسیون روسیه نمی خواهند. در مورد سایر کشورها از جمله کشورهای ناتو هم وضع همینطور است.
با کی مشکل داریم؟ با هیچ کشوری. این آنها هستند که به طور مصنوعی در ارتباط با ما مشکل ایجاد می کنند، زیرا نمی خواهند چنین رقیبی به نام کشور روسیه داشته باشند. همین و بس".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала