"منزجر کننده." رفتار زلنسکی در آمریکا باعث شوکه شدن کاربران در اینترنت شد

© AP Photo / Christophe Gateau/Pool زلنسکی
 زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2023
اشتراک
کاربران شبکه اجتماعی X از سخنان رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی درباره دیدار با روسای شرکت های مجتمع صنایع نظامی آمریکا انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا، نوشت: "کسب درآمد از اوکراینی های مرده بهترین کاری است که ما انجام می دهیم. این واقعیت که زلنسکی قتل سربازان خود را تایید می کند منزجر کننده است."
کاربری به نام aTTicus X به طعنه گفت: "به یک مرد ماهیگیری را بیاموزید، و او یک روز غذا خواهد خورد. به یک اوکراینی دزدی را آموزش دهید و او تا آخر عمر دزدی خواهد کرد."
کاربری به نام A. Szypula نوشت: همه شرکت‌های دفاعی آمریکایی می‌خواهند از جنگ بی‌معنا و برد-برد زلنسکی با روسیه ثروتمند شوند. برایشان مهم نیست که چند جان بی‌گناه در این روند از دست می‌رود. مجتمع نظامی-صنعتی وحشتناک است و مانند زلنسکی فقط به پول اهمیت می‌دهد.
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2023
هشدار پوتین به اوکراین: مال مفت زمانی تمام می شود
کاربر War_4_Ur_Money اظهار داشت: ظاهراً با همکاران پولشویی شما ملاقات کردیم.
کاربر StucknDaMid نتیجه گرفت: "اوه، هرکس مالیات ما را می دزدد در یک اتاق جمع شده است."
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در حالی وارد پایتخت آمریکا شد که جمهوری‌خواهان سنا از بررسی درخواست کاخ سفید برای تامین بودجه برای اوکراین، اسرائیل و سایر نیازها جلوگیری کردند. مجلس نمایندگان نیز عجله ای برای تصویب پروژه مربوطه ندارد، زیرا جمهوری خواهان خواستار تغییر در رویکردهای حفاظت از مرزهای آمریکا هستند. در همان زمان، کاخ سفید هشدار داد که چند هفته باقی مانده است و پس از آن، امکانات برای کمک به اوکراین تمام خواهد شد و هیچ تضمینی برای ارسال کمک بیشتر وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала