- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

بیانیه غیرمنتظره در مورد ارتش روسیه؛ فقط روس ها می توانند!

© Sputnik / Кирилл Нортон /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای ارتش روسیه در مناطق عملیات ویژه نظامی
نیروهای ارتش روسیه در مناطق عملیات ویژه نظامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا بیان کرد که ارتش روسیه پس از عملیات ویژه نظامی تبدیل به آماده ترین و با تجربه ترین ارتش جهان شد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در کانال یوتیوب دیالوگ ورکز بیان کرد که ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی تجربیات بسیار ارزشمندی به دست آورده است.
وی اظهار کرد: هیچ نیروی مسلحی در جهان وجود ندارد که تجربه مشابه روسیه را داشته باشد. ارتش اوکراین می توانست تجربه مشابهی داشته باشد، اما همه آنها مرده اند. اکنون در صفوف نیروهای مسلح اوکراین افرادی هستند که آماده نشده اند و آموزش ندیده اند. آنها تجهیزات لازم را ندارند و نمی دانند چگونه از تسلیحات استفاده کنند.
به گفته اسکات ریتر، امروز روسیه سیستمی ساخته است که ده ها هزار جنگجو را آموزش می دهد و داوطلبان را به سربازان حرفه ای تبدیل می کند. ریتر تاکید کرد که فقط روس ها چنین مکانیسم نظامی هماهنگی دارند.
پیشتر، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفت که تجربه عملیات ویژه مبنایی برای توسعه رویکردهای روش شناختی برای حفظ آمادگی رزمی واحدها و تشکیلات ارتش روسیه و سایر نیروهای امنیتی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала