تانک‌های T-72F ارتش ایران "دورزن، نقطه‌زن و هوشمند" شدند

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / تانک‌های T-۷۲f ارتش ایران
تانک‌های T-۷۲f ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
اشتراک
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با بیان اینکه تانک‌های T-72F ارتش این کشور"دورزن، نقطه‌زن و هوشمند" شدند، گفت: تجهیزات و ادوات نصب شده بر روی آن‌ها کاملاً بومی و متناسب با تهدیدات و دانش روز دنیا طراحی شده و ارتقاء یافته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک ، امیر سرتیپ نوذر نعمتی صبح امروز در آیین ارزیابی و تست تانک‌های T-72F ارتقاء یافته که در منطقه دارنگون شیراز برگزار شد، اظهار داشت: امروز در لبه فناوری تانک‌های مدرن دنیا قرار داریم و تجهیزات و ادوات نصب شده بر روی آن‌ها کاملاً بومی و توسط متخصصان داخلی طراحی شده‌اند.
وی افزود: نیرو‌های مسلح تهدیدات دشمنان را با هوشیاری کامل و به صورت لحظه به لحظه رصد می‌کنند و متناسب با آن تهدیدات و همچنین دانش روز، سطح تجهیزات و ادوات خود را ارتقاء می‌دهند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ویژگی تانک‌های ایران بیان کرد: این تانک‌ها دارای سیستم‌های متناسب با تانک‌های بروز دنیاست؛ در واقع 13 قسمت آن ارتقاء یافته، همچنین برجک آن نسبت به تانک‌های قبل پیشرفته و سیستم‌های آن اتوماتیک شده است.
تانک های روسی  تی 72 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کار تانک های روسی تی 72 را در منطقه اجرای عملیات نظامی ویژه + فیلم
امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد: بحمدالله نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق متعددی کار ساخت تولید تانک‌ها را با موفقیّت پیش گرفته و این فعالیتی است که در داخل نیرو‌های مسلح فراگیر شده، لذا کاری آزمایشی نیست و تبدیل به محصول شده و خط تولید آن نیز فعال شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ارتقاء و پیشرفت قابل توجّه این تانک‌ها در میدان رزم که از خود محافظت می‌کنند، خاطر نشان کرد: دورزن، نقطه‌زن و هوشمند و از همه مهم‌تر شناسایی موشک‌ها از قابلیت‌های اصلی این تانک‌هاست.
یادآور می شود تانک T-72B3 ارتش روسیه که بر اساس تانک T-72 ساخت شوروی تولید شده در منطقه اجرای عملیات نظامی ویژه در اوکراین عالی عمل می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала