- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اودسا سقوط خواهد کرد. اقدام تکان دهنده روسیه علیه نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Denis Petrov /  مراجعه به بانک تصاویر شهر اودسا در اوکراین
شهر اودسا در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا : نیروهای مسلح روسیه اودسا را برای محافظت از کریمه آزاد خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در مصاحبه با کانالی در یوتیوب گفت که ارتش روسیه به منظور حفاظت از شبه جزیره کریمه اودسا را آزاد خواهد کرد.
این کارشناس گفت: "فکر می‌کنم روس‌ها اکنون فهمیده‌اند که مهم نیست این درگیری چگونه پایان یابد، نتیجه این است که اگر اوکراین اودسا را کنترل کند، کریمه هرگز امن نخواهد بود. بنابراین می گوید برای تضمین امنیت کریمه، اودسا باید آزاد شود."
این کارشناس خاطرنشان کرد که علاوه بر اودسا، رژیم کی یف می تواند پنج استان و همچنین دسترسی کامل به دریای سیاه را از دست بدهد. به گفته وی، خود اوکراینی ها با رد مذاکرات صلح با مسکو، چنین حکمی را برای خود امضا کردند.
سرباز ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه با سلاح های هدایت شونده دقیق به تأسیسات نظامی در استان اودسا حمله کرد
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای این موضوع وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روسیه هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً این را بخواهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала