شویگو: ارتش اوکراین در جریان ضد حمله شش ماهه بیش از 125 هزار نفر از افراد خود را از دست داده است

© Sputnik / Russian Defence Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2023
اشتراک
سرگئی شویگو، رئیس وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله شش ماهه خود علیه روسیه ، بیش از 125 هزار نفر و 16 هزار واحد از تسلیحات خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، شویگو در کنفرانسی مشورتی موضوعی با فرماندهان نیروهای مسلح روسیه گفت: "در طی شش ماه گذشته از به اصطلاح ضد حمله، دشمن بیش از 125 هزار نفر و 16 هزار واحد سلاح های مختلف را از دست داد."
نیروهای جنگ الکترونیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2023
گزارش و تحلیل
دیوار الکترونیکی روسیه؛ چرا اوکراین نمی تواند آن را دور بزند؟
یادآور می شود ضدحمله اوکراین در 4 ژوئن امسال آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: "ضد حمله" کی یف نه تنها متوقف شده بلکه شکست خورده است." به گفته وی، اوکراین در تلاش برای "دستیابی به نتیجه به هر قیمتی"، هزاران پرسنل نظامی خود را از دست داد و گویی "اینها آدم نبودند". به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. در میان تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین که منهدم شده‌اند، تانک‌های لئوپارد آلمانی، تانک‌های AMX فرانسوی، حداقل یک انگلیسی چلنجر 2 و خودروی های جنگی برادلی آمریکایی است که قرار بود نیروی اصلی حمله نیروهای مسلح اوکراین باشند و در مجموع صدها تانک منهدم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала