پوتین علت حمایت مالی آلمان از اوکراین را فاش کرد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه گفت که شهروندان آلمانی با تامین مالی اوکراین موافق هستند زیرا آلمان حق حاکمیت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که شهروندان آلمانی با بسته شدن خط لوله گازی که گاز روسیه را از طریق لهستان به این کشور منتقل می کرد و پرداخت‌های دولت برای تسلیحات، حقوق بازنشستگی، مزایای اجتماعی و حقوق به اوکراین موافقت کردند، زیرا این کشور حق حاکمیت ندارد.
پوتین در دیدار با شرکت کنندگان در کنگره دانشمندان جوان گفت: خب بله، لهستان خط لوله گاز یامال-اروپا را که واقع به آلمان می رفت، بست. اوکراین یکی از سیستم ها را گرفت و بست، یکی دیگر هنوز کار می کند، دیگری بسته شد. از اروپا، از همان آلمان، پول برای اسلحه، حقوق بازنشستگی، مزایای اجتماعی و حقوق دریافت می کنند. و گاز مورد نیاز آنها از روسیه قطع شد. و آلمانی ها همه اینها را می بلعند زیرا یک چیز ندارند؟ آن هم حق حاکمیت است.
وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به کمک دستکاری های اداری و مالیات های فرامرزی می خواهند مشکل رقابت پذیری را حل کنند. با این حال، آنها توانایی خود را برای همکاری با روسیه در دستیابی به منابع انرژی ارزان محدود می کنند و خود منبع دریافت آنها را مسدود می کنند یا به دلایل سیاسی به متحدان خود و ایالات متحده محدود می شوند.
رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: و ظاهراً برخی از رهبران دولت آموزش حرفه ای کافی برای تصمیم گیری حرفه ای با کیفیت بالا ندارند. خوب، آنها مشهور هستند، تمام دنیا به آنها می خندند. من اکنون نام نمی برم. اما واقعاً همه دنیا می خندند.
پوتین همچنین تاکید کرد که روسیه می تواند با کشورهای دارای اقتصادهای در حال توسعه همکاری کند، به عنوان مثال، در چارچوب بریکس، با کشورهایی که خود هدف حمله کشورهای با اقتصاد توسعه یافته هستند، همکاری کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала