متوقف شدن اجرای قانون تحریم ها علیه روسیه در ایالت نیوجرسی آمریکا

© Sputnik / Екатерина Чеснокова /  مراجعه به بانک تصاویر متوقف شدن اجرای قانون تحریم ها علیه روسیه در ایالت نیوجرسی آمریکا
متوقف شدن اجرای قانون تحریم ها علیه روسیه در ایالت نیوجرسی آمریکا   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2023
اشتراک
نشریه پولیتیکو می نویسد مقامات ایالت نیوجرسی آمریکا قانون اقدامات علیه شرکت های مرتبط با روسیه را به حالت تعلیق درآورده اند.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این نشریه آمده است:" تابستان امسال، پس از اینکه شرکتی که در نظر بود در لیست سیاه قرار گیرد، از یک قاضی فدرال دستور منع موقت دریافت کرد، ایالت نیوجرسی داوطلبانه این قانون را به حالت تعلیق درآورد".
به گفته نویسنده، منظور شعب آمریکایی شرکت ژاپنی کیوسرا (Kyocera) است که دارای شعبه هایی در روسیه نیز هست. این نشریه اشاره کرد، شرکت های زیراکس، جی پی مورگان چیس، تارکت و سایر شرکت های بزرگ نیز ممکن است برای همکاری با روسیه در لیست سیاه قرار گیرند.
کرملین مسکو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
پاسخ کرملین به تلاش آمریکا برای تحت فشار قرار دادن روابط روسیه و چین
به گزارش این روزنامه، فیل مورفی، فرماندار ایالت نیوجرسی اندکی پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، حکمی را امضا کرد که تحریم‌هایی را علیه شرکت‌های مرتبط با مسکو اعمال می‌کند. همچنین این شرکت ها در زمینه یارانه ها و سرمایه گذاری های از صندوق بازنشستگی دولتی دچار محدودیت هایی شدند.
روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشار تحریم ها مقابله خواهد کرد. ولادیمیر پوتین پیشتر خاطرنشان کرد که سیاست مهار و تضعیف دولت یک استراتژی بلندمدت غرب است و اقدامات محدودکننده ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی آمریکا و متحدانش بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала