پایان ماجراجویی فوتبالیست های نوجوان ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال نوجوانان
تیم ملی فوتبال نوجوانان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2023
اشتراک
تیم نوجوانان ایران با شکست در ضربات پنالتی مقابل مراکش از صعود به دور بعدی رقابت‌های جام‌جهانی کمتر از ۱۷ سال باز ماند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا کشور اندونزی رودرروی تیم مراکش قرار گرفت.
ژائو پدرو پینه ریو از داور اهل کشور پرتغال به همراه برونو ژسوس و لوسیانو مایا همگی از کاستاریکا قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
مراکشی ها در گروه یک این رقابت‌ها با پیروزی برابر پاناما و اندونزی و با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند و در مقابل شاگردان عبدی نیز با پیروزی برابر برزیل و کالدونیا موفق شد به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به دور یک هشتم صعود کند و حریف مراکش شود.
دقیقه ۷۳ بازی یعقوب براجعه با نفوذ از سمت راست ایران در پشت محوطه جریمه توپ را به نیما اندرز رساند و او نیز با ارسال تماشایی آن را به سمت دروازه فرستاد که اسماعیل قلی‌زاده یک ضربه سر استثنایی موفق شد دروازه مراکش را باز کند تا شاگردان حسین عبدی از حریف پیش بیفتند.
دقیقه ۹۴ بازی ارسال هافبک مراکش با ضربه سر مهاجم این تیم به نسیم عزوزی رسید و این بازیکن موفق شد دروازه شکوری را باز کند تا بازی به تساوی یک بر یک برسد تا ضربات پنالتی سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص کند.
در ضیافت‌های پنالتی تیم نوجوانان ایران با نتیجه ۴ بر یک برابر مراکش شکست خورد و از صعود به دور بعدی رقابت‌ها باز ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала